29.03.2023 / 15:12
StoryEditor

Polacy są ciekawi ukraińskich marek spożywczych, ale niewiele o nich wiedzą

Ukraińskie produkty w sklepie sieci Carrefour
Zaledwie co piąty Polak zna ukraińskie marki, a tylko 15 proc. zauważa ich obecność na półkach w sklepach. Za to aż 60 proc. polskich konsumentów jest gotowa kupować ukraińskie marki sprowadzane na polski rynek – wynika z raportu „Marki ukraińskie w Polsce - postawy Polaków” opracowanego przez Inquiry.

W ub. tygodniu wiadomoscihandlowe.pl i allretail.ua ujawniły, że ukraińska sieć supermarketów Silpo rozważa inwestycję w Polsce. Fozzy Group, czyli operator sklepów rozgląda się...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 16:25
StoryEditor
Kiedy ruszy Żabka numer 12 000? Prezes Tomasz Suchański: Odpowiedź jest prosta
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska (fot. Żabka Polska)

Na koniec marca br. roku sieć Żabka liczyła w Polsce i Rumunii łącznie 11 460 sklepów. Grupa konsekwentnie realizuje swoje założenia i jest na dobrej drodze do otwarcia placówki numer 12 000. - Z satysfakcją możemy poinformować, że w pierwszym kwartale 2025 roku nie tylko w pełni zrealizowaliśmy plan otwarć nowych sklepów, ale mamy już także pozyskane lokalizacje zapewniające nam możliwość dalszej dynamicznej ekspansji - przekazał Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.

Grupa Żabka opublikowała wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Podczas specjalnej konferencji, która odbyła się we wtorek 13 maja, przedstawiciele sieci poinformowali, że sko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 14:51
StoryEditor
Provident: Pieniądze wciąż są najpopularniejszym prezentem z okazji Komunii czy ślubu
Zwiększone wydatki w tym sezonie najbardziej odczują rodzice, których dzieci przystępują do Pierwszej Komunii oraz goście zaproszeni na wesela (fot. Envato Elements)

Maj i czerwiec to miesiące, które dla wielu Polaków oznaczają nie tylko wyjątkowe uroczystości rodzinne, ale też dodatkowe wydatki. Komunie, śluby, Dzień Matki i Dzień Dziecka – wszystkie te okazje, choć pełne emocji, teoretycznie wymagają również odpowiedniego przygotowania finansowego. A jak jest w rzeczywistości?

W najnowszej odsłonie cyklicznego badania Barometr Providenta firma sprawdziła, jak ankietowani przygotowują się na ten czas, ile są w stanie wydać na upominki dla bliskich oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2025 12:14