29.03.2023 / 15:12
StoryEditor

Polacy są ciekawi ukraińskich marek spożywczych, ale niewiele o nich wiedzą

Ukraińskie produkty w sklepie sieci Carrefour
Zaledwie co piąty Polak zna ukraińskie marki, a tylko 15 proc. zauważa ich obecność na półkach w sklepach. Za to aż 60 proc. polskich konsumentów jest gotowa kupować ukraińskie marki sprowadzane na polski rynek – wynika z raportu „Marki ukraińskie w Polsce - postawy Polaków” opracowanego przez Inquiry.

W ub. tygodniu wiadomoscihandlowe.pl i allretail.ua ujawniły, że ukraińska sieć supermarketów Silpo rozważa inwestycję w Polsce. Fozzy Group, czyli operator sklepów rozgląda się...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 15:05
StoryEditor
Fundacja "Maraton Warszawski" zrywa umowę z firmą 4F. Miały być jakościowe polskie koszulki, a przyszła masówka z Azji
Salon marki 4F (Fot. Shutterstock)
Fundacja Maraton Warszawski kończy współpracę z firmą 4F. To dlatego, że odzieżowa marka miała nie wywiązać się z zapisu umowy, który zakładał dostarczenie na organizowane imprezy koszulek wyprodukowanych w Polsce.

Fundacja Maraton Warszawski organizuje tzw. Triadę Biegową’24, czyli Bieg Konstytucji, Bieg Powstania Warszawskiego oraz Bieg Niepodległości. Wszystkie one wiążą się z ważnymi w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 11:18
StoryEditor
Mango Teen - nowa sieć sklepów z odzieżą. Rusza międzynarodowa ekspansja konceptu
Na zdj. sklep Mango Teen w Hiszpanii (fot. vasanty/Shutterstock)
Hiszpańska sieć sklepów odzieżowych Mango po raz pierwszy otworzyła placówkę Mango Teen poza rodzimym rynkiem. Sieci z produktami dedykowanymi młodzieży nie ma obecnie w Polsce, ale umiędzynarodowienie konceptu sugeruje, że uruchomienie Mango Teen na naszym rynku może być jedynie kwestią czasu.

Marka Mango Teen powstała w 2021 r. (początkowo jako kolekcja), a pierwszy sklep pod tym szyldem ruszył w 2022 r. w Barcelonie. Teraz, jak donosi "Retail Gazette",  sieć otwo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. lipiec 2024 13:37