14.10.2020 / 14:25
StoryEditorTesco analizuje trendy zakupowe w Polsce. Co i jak kupują Polacy w czasie pandemii?
Zaplanowane zakupy, zdrowsze wybory, produkty spożywcze w wygodnych wielopakach. Pandemia, z którą mamy do czynienia już od kilku miesięcy, spowodowała zmianę nawyków zakupowych wśród Polaków – tak wynika z badań SW Research przeprowadzonych na zlecenie Tesco Polska. Na te trendy odpowiadają dostępne w Tesco produkty – m.in. pakowane po kilka sztuk bułki do odpieku, opakowania zbiorcze słodyczy i lodów, a także szereg produktów bio, wegańskich i wegetariańskich, dostępnych w ramach uruchomionych w sierpniu stref ze zdrową żywnością.
Badania przeprowadzone w połowie września przez SW Research na zlecenie Tesco Polska wskazują, że w ciągu ostatnich 6 miesięcy aż 70 proc. Polaków przynajmniej raz w miesiącu zd...