16.12.2022 / 18:14
StoryEditor

Sieć Dino wygrywa w rankingu sklepów z najtańszym świątecznym koszykiem. Biedronka i Kaufland nie będą zadowolone z wyniku

Boże Narodzenie w handlu (fot. Shutterstock)
Jak wynika z najnowszych danych ASM Sales Force Agency, średnia cena koszyka świątecznego wzrosła w ujęciu rocznym o blisko 18 proc. Najbardziej w skali roku zdrożały takie artykuły jak masa makowa (31 proc.), śledzie (24 proc.) czy pierogi (21 proc.).

Tylko jeden produkt - w koszyku świątecznym ASM - spośród 11 kojarzonych ze świętami, które wybrano do analizy, był w grudniu 2022 r. tańszy niż przed rokiem. Wszystkie pozo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.09.2023 / 12:45
StoryEditor

Produkty spożywcze często są przydatne do spożycia nawet 6 miesięcy po terminie. Warto rozróżniać oznaczenia

(fot. Andrey Mihaylov/shutterstock)
Każdego roku w Europie, tylko z powodu niezrozumienia dat ważności, wyrzucane jest blisko 9 milionów ton żywności. By to zmienić, wystarczy wykorzystać własne zmysły - wzrok, zapach czy smak. Tylko… dlaczego jedynie 20 proc. Polaków decyduje się na spróbowanie produktu, którego termin przydatności do spożycia minął? Z okazji Międzynarodowego Dnia Świadomości o Stratach i Marnowaniu Żywności Too Good To Go rzuca nowe światło na nawyki Polaków i przypomina, że jedzenie jest “Często Dobre Dłużej”.

 

W Polsce aż 64 proc. dorosłych nie rozróżnia oznaczeń “należy spożyć do” oraz “najlepiej spożyć przed”. Różnica jest znacząca, ponieważ w drugim przypadku produkty są… “Częs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 14:10
StoryEditor

Dominika Kowalczyk, Onesano: Branża suplementów szybko się rozwija. Jednak wyzwań nie brakuje

Dominika Kowalczyk, prezeska Onesano (fot. mat. pras.)
Branża suplementów diety mierzy się z wyzwaniami wynikającymi z kryzysu ekonomicznego i wysokiej inflacji. Najbardziej dotkliwie odczuwamy wzrost kosztów pracowniczych, mediów, w szczególności energii elektrycznej oraz surowców strategicznych m.in. olejów roślinnych i dodatków witaminowych. Co więcej, w ostatnich miesiącach Polacy ograniczali zakupy. To oczywiście też stanowi wyzwanie – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Dominika Kowalczyk, prezeska Onesano.

Jak ocenia Pani kondycję branży suplementów diety?

Branża suplementów diety jest niezmiennie od kilku lat jedną z najszybciej rozwijających się branż na rynku. Powstaje cora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. wrzesień 2023 11:28