01.08.2022 / 11:42
StoryEditor

Ulubiona marka może zatrzymać klienta. Musi być jednak ciągle dostępna, a z tym bywa różnie

Na początku pandemii konsumenci bacznie przyglądali się, jak reagowały marki na kryzys społeczny i bacznie obserwują firmy dzisiaj w związku z konfliktem zbrojnym w Ukrainie (shutterstock.com)
W okresie kryzysu producenci „grają” marżą, ceną, promocją, ale mogą wykorzystać także inne możliwości. W kategoriach spożywczych jednym z kierunków rozwoju może być poszukiwanie nowych smaków. To szansa dla producentów na zatrzymanie konsumentów. Warunkiem jest jednak to, aby produkty ulubionych marek były cały czas dostępne w ofercie sklepów. 

Inflacja, trwający konflikt zbrojny na Ukrainie i nieodpuszczająca pandemia koronawirusa sprawia, że Polacy coraz bardziej są ostrożni w swoich wydatkach. Choć lipiec był ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 10:23
StoryEditor
Czy młodzi Polacy chcą nocnej prohibicji na stacjach paliw? Widać duże rożnice między dużymi a małymi miastami
Na zdj. stacja paliw PKN Orlen (fot. materiały prasowe)

Według najnowszego badania opinii publicznej przeprowadzonego przez UCE Research i Grupę Blix 48,7 proc. Polaków w wieku 18-35 lat jest za wprowadzeniem bezwzględnego i całkowitego zakazu sprzedaży alkoholu nocą na stacjach paliw. Częściej za wprowadzeniem takiego rozwiązania opowiadają się kobiety.

Wprowadzenia zakazu nie chce 41 proc. badanych. Z kolei 10,3 proc. ankietowanych nie potrafi się określić w tej kwestii.

– W kontekście rosnącej świadomości społecznej na te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 09:05
StoryEditor
Unilever planuje potężne zwolnienia! Pracę stracą tysiące osób
Unilever nie podał jeszcze, ilu pracowników zamierza zwolnić w Polsce (fot. JHVEPhoto/Shutterstock)
Unilever do końca 2025 r. zamierza zwolnić co trzecią osobę pracującą w biurze. Gigant branży FMCG tnie koszty, by poprawić rentowność.

Według "Financial Times", w samej Europie do końca przyszłego roku pracę straci 3-3,2 tys. osób. W skali globalnej zwolnionych ma zostać do 7,5 tys. pracowników.

Co ze z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:13