01.08.2022 / 11:42
StoryEditor

Ulubiona marka może zatrzymać klienta. Musi być jednak ciągle dostępna, a z tym bywa różnie

Na początku pandemii konsumenci bacznie przyglądali się, jak reagowały marki na kryzys społeczny i bacznie obserwują firmy dzisiaj w związku z konfliktem zbrojnym w Ukrainie (shutterstock.com)
W okresie kryzysu producenci „grają” marżą, ceną, promocją, ale mogą wykorzystać także inne możliwości. W kategoriach spożywczych jednym z kierunków rozwoju może być poszukiwanie nowych smaków. To szansa dla producentów na zatrzymanie konsumentów. Warunkiem jest jednak to, aby produkty ulubionych marek były cały czas dostępne w ofercie sklepów. 

Inflacja, trwający konflikt zbrojny na Ukrainie i nieodpuszczająca pandemia koronawirusa sprawia, że Polacy coraz bardziej są ostrożni w swoich wydatkach. Choć lipiec był ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 11:40
StoryEditor
InPost pokazał wyniki po pierwszym kwartale. Przychody w górę o prawie jedną czwartą
Paczkomat (fot. Fot. Materiały Własne)
Grupa InPost w pierwszym kwartale tego roku zanotowała wzrosty zarówno sprzedaży, rentowności, jak i wolumenu obsłużonych przesyłek. Grupa zanotowała kolejny kwartał wzrostu powyżej rynku we wszystkich kluczowych krajach, w który jest obecna.

Przychody firmy urosły o 22 proc. do 2,43 mld zł. Z kolei skorygowana EBITDA wyniosła 760 mln zł, co oznacza wzrost o 36 proc. EBIT firmy urósł o 60 proc. i ukształtował się na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 12:32
StoryEditor
InPost rozwija biznes na Półwyspie Iberyjskim. Firma uruchomiła tez dostawy międzynarodowe na kolejnych rynkach
InPost rozwija biznes na Półwyspie Iberyjskim (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Od 2023 r. Grupa InPost zwiększyła o ponad 87 proc. liczbę paczkomatów i punktów PUDO w Hiszpanii, a w Portugalii sieć urosła aż o 117 proc.

W Hiszpanii InPost posiada już ponad 8 tys. paczkomatów i punktów PUDO, a w Portugalii 2 tys. punktów. Łącznie InPost posiada sieć ponad 10 tys. punktów na Półwyspie Iberyjski...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. maj 2024 01:23