01.08.2022 / 11:42
StoryEditor

Ulubiona marka może zatrzymać klienta. Musi być jednak ciągle dostępna, a z tym bywa różnie

Na początku pandemii konsumenci bacznie przyglądali się, jak reagowały marki na kryzys społeczny i bacznie obserwują firmy dzisiaj w związku z konfliktem zbrojnym w Ukrainie (shutterstock.com)
W okresie kryzysu producenci „grają” marżą, ceną, promocją, ale mogą wykorzystać także inne możliwości. W kategoriach spożywczych jednym z kierunków rozwoju może być poszukiwanie nowych smaków. To szansa dla producentów na zatrzymanie konsumentów. Warunkiem jest jednak to, aby produkty ulubionych marek były cały czas dostępne w ofercie sklepów. 

Inflacja, trwający konflikt zbrojny na Ukrainie i nieodpuszczająca pandemia koronawirusa sprawia, że Polacy coraz bardziej są ostrożni w swoich wydatkach. Choć lipiec był ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 16:23
StoryEditor

Carrefour wykorzystuje potknięcie Biedronki? Kerfuś odpowiada na problem z dostępnością produktów w dyskoncie

Carrefour drwi z Biedronki? Kerfuś skomentował problem z dostępnością produktów wysokobiałkowych w znanym dyskoncie (fot. PepsiCo)
Po tym, jak niedawno Biedronka wycofała ze sprzedaży puddingi proteinowe Go Active, w sieci zawrzało. Chociaż sytuacja szybko wróciła do normy, echa tej "afery" powróciły nieoczekiwanie za sprawą Carrefoura. W jaki sposób? Robot Kerfuś, maskotka francuskiej sieci, komentuje w komunikacie rozesłanym do mediów, że zaniepokoiła go informacja, o tym, że jego fani nie mogą kupić produktów proteinowych. Zapewnia przy tym, że w sklepach Carrefour jest ich wciąż pod dostatkiem.

Dwa tygodnie temu z półek Biedronki zaczęły znikać produkty proteinowe pod marką Go Active. Choć sieć handlowa nie podała do wiadomości publicznej powodu wycofania produktów, to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 16:22
StoryEditor

Eurocash skompletował dream team do rozwoju detalu, w tym sieci Delikatesy Centrum. Teraz trudniejsza część zadania

Na zdj. sklep sieci Delikatesy Centrum w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Po serii głośnych transferów z ostatnich miesięcy, Grupa Eurocash zakończyła tworzenie zespołu menedżerów, którzy odpowiedzialni będą za rozwój segmentu detalicznego, w tym m.in. Delikatesów Centrum - wynika z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl. Grupie notowanej na warszawskiej giełdzie udało się pozyskać doświadczonych menedżerów, dawniej związanych m.in. z Biedronką, Carrefourem, Netto i Auchan.

Cały obszar działalności detalicznej prowadzonej w ramach Delikatesów Centrum, obejmującej zarówno sklepy własne, jak i działalność franczyzową, nadzorowany jest przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 12:18