16.11.2020 / 17:21
StoryEditor

Carrefour chce przed Świętami edukować klientów ws. problemu marnowania żywności

Od dzisiaj, do końca listopada br., wszystkie hiper – i supermarkety Carrefour w Polsce będą zachęcały swoich klientów do walki z marnotrawstwem żywności przed Świętami Bożego Narodzenia. Jak pokazują badania, Polacy są już na 5. miejscu pod tym kątem w Unii Europejskiej, a zjawisko to szczególnie nasila się w okresie przedświątecznym, kiedy kupujemy znacznie więcej żywności niż zazwyczaj. Ogólnopolska kampania Carrefour prowadzona jest wspólnie z Caritas Polska oraz innymi organizacjami pożytku publicznego, z którymi sieć współpracuje w zakresie darowizn żywności.

Jak pokazują badania Tygodnika Gospodarczego PIE, średnio na każdego Polaka przypada aż 247 kg zmarnowanej żywności rocznie. Źródłami strat artykułów spożywczych są przede wszys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 09:40
StoryEditor
Mondelez znów na tapecie. Brytyjscy parlamentarzyści wzywają firmę do wycofania się z Rosji
Czekolady Milka to flagowy produkt Mondelez. Brytyjscy parlamentarzyści wzywają firmę do wycofania się z Rosji (fot. ArDanMe/Shutterstock)

Ponad 70 brytyjskich parlamentarzystów i parów oskarżyło firmę Mondelez o „finansowanie rosyjskiej machiny wojennej” poprzez kontynuowanie handlu w tym kraju. Grupa wezwała szefa Mondelez, Dirka Van de Puta, do wycofania firmy z Rosji.

Brytyjscy parlamentarzyści wystosowali do Mondelez pismo z żądaniem wyjaśnienia działalności firmy w Rosji. Nie dostali odpowiedzi, co Alex Sobel, przewodniczący brytyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 23:16
StoryEditor
Sieć polskich sklepów z żywnością organiczną zadziwia wynikami sprzedaży

Spółka Organic Farma Zdrowia specjalizująca się w hurtowej i detalicznej sprzedaży żywności ekologicznej i organicznej zanotowała w maju br. przyzwoity wzrost sprzedaży, pomimo trudnych warunków rynkowych relacjonowanych przez większość sieci handlowych działających w sektorze FMCG, co wiązało się m.in. z fatalnymi warunkami pogodowymi.

Organic rośnie jak na drożdżach

Sprzedaż w maju 2025 roku w Grupie Organic Farma Zdrowia wyniosła 6,1 mln zł w ramach spółki Organic Farma Zdrowia, co oznacza wzrost r/r o 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:38