20.02.2022 / 12:15
StoryEditor

Sieć Action planuje uruchomienie trzeciego centrum dystrybucyjnego w Polsce. Gdzie i kiedy ruszy nowy magazyn?

Magazyn sieci Action w Bieruniu (Action)
Sieć dyskontów przemysłowych Action uruchomiła oficjalnie pod Tychami nowe centrum dystrybucyjne. To drugi magazyn firmy po uruchomionym w 2019 r. obiekcie Osłej. Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl mówi nt. planów rozwoju logistyki, a także wyjaśnia jak uruchomienie centrum w Bieruniu usprawni łańcuch dostaw sieci w Polsce i regionie.

Co oznacza uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego pod Tychami dla sieci Action?

Przede wszystkim jest to usprawnienie całego łańcucha dostaw, dlatego że skracamy znacząco ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 18:19
StoryEditor
W Lidlu będzie można zarobić jeszcze więcej! Sieć chce być liderem płac w Polsce? [NASZ NEWS]
Lidl podwyższy zarobki pracowników (mat. prasowe)

Lidl Polska od lat stara się przyciągać pracowników atrakcyjnymi warunkami pracy i wysokimi zarobkami – jednymi z najwyższych w handlu. Obecnie sieć chce być liderem wśród pracodawców sektora handlowego. Wynagrodzenia pracowników sklepów i centrów dystrybucji od stycznia 2026 roku ponownie wzrosną. Detalista oferuje też rozmaite benefity, jednocześnie zwiększając zasięgi swojej aplikacji mobilnej.

Lidl Polska jest jednym z największych pracodawców w sektorze handlu w Polsce i w dalszym ciągu ma zamiar systematycznie zwiększać zatrudnienie. W 2026 r. planuje stworzenie now...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 13:42
StoryEditor
Dyskonty rosną szybciej niż rynek. Czy coś jest w stanie je zatrzymać?
Dyskonty nie do zatrzymania? (fot. Canva)

Choć dyskonty notują imponujący wzrost ruchu i coraz częściej stają się podstawowym miejscem codziennych zakupów, układ sił w handlu detalicznym nie jest tak oczywisty, jak mogłoby się wydawać. Najnowsze dane pokazują, że różne formaty sklepów w odmienny sposób reagują na zmieniające się zachowania konsumentów. Jak zatem wygląda realna pozycja poszczególnych kanałów i które z nich zyskują najwięcej?

Z analizy Proxi.cloud wynika, że w trzecim kwartale 2025 r. ruch rdr. wzrósł wyraźnie w dwóch formatach: w dyskontach o 11,2 proc. oraz w supermarketach o 5 proc. Jednocześnie s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 23:19