06.09.2023 / 11:31
StoryEditor

InPost chce zdążyć z integracjami dla InPost Pay przed świątecznym pikiem sprzedażowym

Paczkomat InPost (fot. Shutterstock)
InPost skoncentrowany jest na rozwoju swojej działalności w Wielkiej Brytanii, dlatego firma nie jest zainteresowana takimi krajami, jak Czechy, Słowacja czy inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Przy okazji prezentacji wyników finansowych za drugi kwartał 2023 roku prezes Inpostu wyjaśnił również, jak będzie przebiegać wdrożenie usługi InPost Pay.

Grupa InPost odnotowała w drugim kwartale przychody w wysokości 2,14 mld zł, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Wolumen obsłużonych paczek wzrósł w tym czasie o 19 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 11:35
StoryEditor
Inflacja coraz bliżej celu. Jak zachowywały się ceny żywności w lipcu?
Z danych GUS wynika, że ceny żywności były w lipcu br. o 0,7 proc. niższe niż w czerwcu br. (fot. Shutterstock)

Z danych GUS wynika, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w lipcu br. o 3,1 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego. Jak kształtowały się ceny żywności i napojów bezalkoholowych oraz używek?

Potwierdziły się dane z tzw. szybkiego szacunku - ceny towarów i usług konsumpcyjnych były w lipcu br. o 3,1 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej, przy czym wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 15:15
StoryEditor
Co jest nie tak z lodami?! W słodkich porcjach radości kryją się spore nieprawidłowości
(fot. Shutterstock)

Sezon wakacyjny trwa w najlepsze, a lody – w kubeczku, w wafelku czy na patyku – są nieodłącznym symbolem lata. Chociaż pogoda bywa kapryśna i nie zawsze żar leje się z nieba, wielu z nas nie potrafi oprzeć się pokusie i sięga po jedną, dwie, a czasem trzy gałki ulubionego smaku. Lody to nie tylko deser – to także symbol wakacyjnego luzu, spacerów po deptaku i chwil beztroski. Jednak kontrola przeprowadzona przez Inspekcję Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) pokazuje, że w tych mrożonych deserach mogą kryć się również nieprawidłowości.

Znakowanie lodów wciąż pozostawia wiele do życzenia – zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju i jakoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 08:02