02.02.2017 / 16:49
StoryEditor

Emperia: Decyzja Urzędu Kontroli Skarbowej jest sprzeczna z polskim prawem!

Emperia nie zgadza się z decyzją Urzędu Kontroli Skarbowej (fot. materiały prasowe)
- Decyzja Urzędu Kontroli Skarbowej stoi "w oczywistej sprzeczności" z przepisami prawa podatkowego, prawa cywilnego i prawa spółek - w ten sposób zarząd Emperia Holdingu, właściciela sieci Stokrotka, ocenia wtorkową, nieostateczną decyzję UKS dot. zaległości podatkowych. Władze spółki oświadczyły także, iż nie zamierzają tworzyć rezerwy na wysokość wskazanych w decyzji UKS zaległości podatkowych.

Przypomnijmy, według UKS zaległe zobowiązania podatkowe Emperii za rok 2011 sięgają ponad 194 mln zł, z czego 52,3 mln zł to same odsetki. Giełdowa spółka z takim stanowiskiem s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 09:09
StoryEditor
InPost z nową strategiczną inwestycją. Rafał Brzoska będzie nie tylko instalował, ale także produkował paczkomaty. W planach ponad 20 tys. nowych maszyn

Grupa InPost przejmie mniejszościowy pakiet udziałów w portugalskiej firmie. Bloq.it. To jednak nie wszystko, bo na mocy umowy handlowej kupi od niej także 20 tys. bateryjnych maszyn modelu Next.

InPost instalował już wcześniej maszyny bateryjne we Francji i Wielkiej Brytanii, a do końca roku pojawią się także we Włoszech, Portugalii i Hiszpanii. W ciągu pięciu lat firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Marki własne na cenzurowanym? Ministerstwo planuje badanie [TYLKO U NAS]
Na zdj. produkty Go Vege, marki własnej sieci Biedronka (fot. mat. pras.)

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi prowadzi prace analityczne związane z zagadnieniem marek własnych sieci handlowych. W najbliższych miesiącach zrealizuje badanie, które ma pokazać, jakie byłyby skutki ewentualnego ograniczenia sprzedaży wyrobów private label w sklepach na rzecz marek producenckich - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Wyniki badania mają pomóc rządzącym w podjęciu decyzji, czy warto dążyć do zmian w prawie.

Według YouGov w 2024 r. marki własne odpowiadały już za 23,2 proc. wydatków na produkty FMCG (żywność, kosmetyki, środki czystości oraz karmę dla zwierząt) w Polsce. Przekłada...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 21:35