16.10.2021 / 09:42
StoryEditor

TOP 10 wiadomości tygodnia: Stokrotka, Aldi, Żabka, Biedronka, Glovo, Dino, Auchan, Lewiatan, Spar, Eurocash

Top 10 wiadomości tygodnia (wiadomoscihandlowe.pl)
Kolejna sieć handlowa będzie mogła obejść zakaz handlu w niedziele. Sieć dyskontowa Aldi poinformowała, że wszystkie jej sklepy będą otwarte w niedziele. Podczas gdy jedni wykorzystują możliwość obejścia zakazu, inni detaliści rozwijają koncepty, które pomagają przyciągnąć klientów na co dzień, tak jak np. Stokrotka ze strefą Stop Cafe. W branży handlowej ruszyły też przygotowania do świąt – Auchan rozda pracownikom dodatkowe bony za pracę w szczycie przedświątecznym. Zobacz, co jest jeszcze wydarzyło się w handlu w tym tygodniu. 

1. Stokrotka wdrożyła koncept gastronomiczny Stokrotka Cafe już w niemal 50 sklepach

W małych sklepach coraz częściej można znaleźć kąciki kawiarniano-gastronomiczne. Jedną ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2024 / 13:12
StoryEditor
W Empiku zapłacisz oczami. Sieć w porozumieniu z partnerami wprowadza innowacyjną technologię
Płatność biometryczna oczami i twarzą (fot. Mastercard)
Mastercard, Empik i PayEye uruchamiają pilotaż płatności biometrycznych opartych o fuzję biometrii tęczówki oka i twarzy. Testy będą prowadzone w pięciu salonach sieci. Aby zapłacić, wystarczy spojrzeć w ekran.

Pilotażowy program płatności biometrycznych to odpowiedź na rosnącą popularność technologii opartej na biometrii. Jak podkreślają firmy, globalnie, 74 proc. konsumentów deklaruj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2024 / 12:03
StoryEditor
Biedronka w Warszawie słynna w świecie influencerów. To miejsce bójek patocelebrytów
Bójka influencerów pod Biedronką (fot. Yt/freak Club)
Sklep przy ulicy Garażowej w Warszawie to ostatnio znane miejsce w celebryckim światku. Wszystko przez to, że przed jego wejściem znani twórcy internetowi znaleźli sobie miejsce do umawiania się na bójki.

Rosnąca popularność takich organizacji, jak Fame MMA, czy Clout MMA, która organizuje walki internetowych celebrytów (ale nie tylko internetowych) powoduje, że rozmach ich dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 18:58