16.08.2019 / 11:57
StoryEditor

Biedronka i Rossmann mają więcej lojalnych klientów niż czołowe partie polityczne głosujących

Karta Moja Biedronka ma już ponad 7 mln użytkowników (materiały własne)
Największe sieci handlowe takie jak Biedronka, Lidl, czy Rossmann skłoniły miliony Polaków do przystąpienia do programów lojalnościowych. Klienci zainstalowali w swoich telefonach specjalne aplikacje lub noszą w portfelach karty uprawniające do korzystania z promocji. W zamian za regularne zakupy klienci dostają specjalne zniżki, kupony, rabaty i zyskują inne korzyści – pisze fakt24.pl.

Jak informuje fakt24.pl najpopularniejsze sieci handlowe mają wśród swoich klientów więcej lojalnych zwolenników niż czołowe partie polityczne. Podczas gdy w ostatnich wyborach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 08:38
StoryEditor
W Żabkach tłoczno jak nigdy. Mocny wzrost ruchu w sklepach convenience w Polsce
Na zdj. Żabka w Wałbrzychu (fot. Czajnikolandia/Shutterstock)

Ruch w sklepach convenience w Polsce wzrósł w drugim kwartale aż o 6,6 proc. To więcej niż w przypadku jakiegokolwiek innego formatu sklepowego. Prezentujemy najnowsze dane na ten temat.

Z badania Proxi.cloud i Grupy Blix wynika, że w minionym kwartale zwiększył się ruch w każdym formacie sklepów. Poza liderującymi w tym zestawieniu placówkami convenience, z moc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 17:48
StoryEditor
Biedronka chce pomóc sadownikom. Będzie sprzedawać morele ze śladami gradobicia
Morele (fot. Biedronka)

Biedronka w wybranych sklepach zaoferuje morele, które w wyniku gwałtownych zjawisk pogodowych zostały lekko zniszczone. Przekonuje, że nadal są pełnowartościowe i smaczne, a jednocześnie jest to gest pomocy w stronę sadowników.

Biedronka zdecydowała się odkupić od nich morele „niedoskonałe”. Pierwsze owoce noszące ślady gradobicia są już dostępne w wybranych sklepach sieci w województwach: mazowieckim,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 22:55