09.06.2023 / 13:13
StoryEditor

Biedronka stawia na Kolumbię, ale znacznie ostrożniej niż rok temu. Czy kolumbijskie produkty ściągną klientów do sklepów?

Biedronka ruszyła z akcją tematyczną „Czas na Kolumbię” (Biedronka)
W sklepach sieci Biedronka w ramach oferty kolumbijskiej klienci będą mogli poznać unikalne produkty spożywcze, takie jak kawa, mango i marakuje, czy charakterystyczne dla Kolumbii słone i słodkie przekąski, jak chipsy z platanów albo manioku. Warto jednak zauważyć, że dyskonter akcję z ofertą kolumbijskich produktów realizuje na znacznie mniejszą skalę niż w 2022 r.

W dniach 9-14 czerwca w sklepach sieci Biedronka pojawi się ponad 20 pochodzących z Kolumbii produktów.  Podczas gdy w 2022 r.  w trakcie akcji tematycznej „Czas na Kolumbię”, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 17:32
StoryEditor

Czy rynek franczyzy może zostać "przeregulowany"?

dr Marcin Wnukowski, radca prawny, Partner w Squire Patton Boggs
Czy regulacja ustawowa treści umowy franczyzowej jest konieczna? Czy ujęcie jej w ścisłe ramy prawne nie spowoduje „przeregulowania”, co mogłoby spowolnić a nawet cofnąć rozwój tego rynku, gdyż umowa franczyzowa będzie zbyt droga i przeregulowana? Swoją opinię w tej sprawie wyraża dr Marcin Wnukowski, radca prawny, Partner w Squire Patton Boggs.

Autor komentarza: dr Marcin Wnukowski, radca prawny, Partner w Squire Patton Boggs

Przez wiele lat model franczyzowy, pomimo braku regulacji ustawowej, rozwijał się w Polsce w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04.09.2023 / 08:51
StoryEditor

Konsumenci w Polsce o wykorzystywaniu generatywnej AI przez firmy. Wnioski z nowego badania

Czy sztuczna inteligencja będzie miała istotny wpływ na sposób robienia zakupów? (fot. Shutterstock)
Ciekawość, strach i niepokój - to dominujące wśród klientów z Polski nastroje względem generatywnej sztucznej inteligencji. Firma Salesforce sprawdziła, co Polacy - a także mieszkańcy innych krajów - sądzą o AI i jakie mają oczekiwania względem podmiotów wykorzystujących narzędzia takie jak ChatGPT od OpenAI.

Raport Salesforce "State of the Connected Customer" powstał na bazie badania, jakie zostało przeprowadzone na grupie 14,3 tys. konsumentów i nabywców biznesowych z 25 krajów mię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 18:02