23.08.2017 / 11:06
StoryEditor

Biedronka wprowadza gazetkę z ofertą na weekend

Sklep sieci Biedronka w Radomiu (materiały własne)
Należąca do spółki Jeronimo Martins sieć sklepów Biedronka modyfikuje swoją ofertę promocyjną i wprowadza gazetkę promocyjną z ofertą weekendową. Folder z kilkudziesięcioma promowanymi produktami pojawi się w piątek. To odpowiedź największej sieci w Polsce, na wprowadzoną kilka miesięcy temu nową ofertę sieci Lidl, która ruszyła z wydawaniem gazetek z ofertą na wybrane dni tygodnia.

Nowa gazetka promocyjna Biedronki będzie pojawiała się w piątki i uzupełni dotychczasowy model, w ramach którego pojawiaj się foldery z ofertą na cały tydzień oraz wydanie specj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 12:05
StoryEditor
Sprzedaż 800 sklepów przez Pepco pokazuje głębokie pęknięcie w modelu biznesowym dyskontera. Do zamknięcia nawet 200 placówek [ANALITYCY]
Pepco, szyld

Zarządzająca 800 sklepami, sieć Poundland została sprzedana przez Pepco za przysłowiowego "1 funta" firmie Gordon Brothers. Według analityków transakcja ta pokazuje ogromne problemy, jakie dotknęły model biznesowy sieci dyskontów oparty jedynie na niskiej cenie poprzez próby modyfikacji strategii asortymentowej operatora działającego na Wyspach.

Przypomnijmy, że 12 czerwca br. Grupa Pepco sprzedała udziały w brytyjskiej sieci dyskontów Poundland firmie Gordon Brothers za symboliczną kwotę "1 funta". W ramach trans...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 14:54
StoryEditor
E-commerce to nie hipermarket! Sklepy internetowe przerażone planami polskiego rządu dotyczącymi rozszerzenia podatku handlowego
Sprzedawcy internetowi zapłacą dodatkowy podatek? (fot. Shutterstock)

Izba Gospodarki Elektronicznej wysłała pismo do premiera Donalda Tuska, w którym protestuje przeciwko planom rozszerzenia podatku od sprzedaży detalicznej (tzw. podatku handlowego) na podmioty z kanału e-commerce. Jak przekazała e-Izba, w jej ocenie "działanie to jest kolejną próbą ograniczania konkurencyjności polskich i europejskich podmiotów branży e-commerce w stosunku do podmiotów pozaunijnych, w tym zwłaszcza azjatyckich".

Przypomnijmy, że o planach Ministerstwa Finansów informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl już w poniedziałek 9 czerwca. Jak przekazaliśmy nieoficjalnie, podatek han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:46