03.08.2023 / 16:29
StoryEditor

Biedronka twierdzi, że jest tańsza niż Dino, Lidl i Auchan. Sieć zrobiła własne porównanie koszyków zakupowych. Jakie są różnice?

Sieć Biedronka komunikuje niską cenę (fot. arch WH)
Sieć Biedronka postanowiła wybrać się na zakupy do konkurencji, by porównać ceny 20 takich samych produktów zakupionych w Auchan, Dino, Lidlu i sklepie własnym. Według detalisty, test udowodnił przewagę Biedronki nad konkurencją – w jej sklepie koszyk kosztował najmniej.

Sieć Biedronka zapewne nie jest specjalnie zadowolona z wyników ostatnich badań koszyków zakupowych, realizowanych przez ASM Sales Force Agency – w lipcowej odsłonie zajęła ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 14:46
StoryEditor
Żabka Nano w kolejnym globalnym koncernie. Po Tesli przyszedł czas na Michelin
Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie (fot. Żabka Polska)

Sklep Żabka Nano wystartował w zakładach Michelin, światowego producenta opon. Jest to zgodne ze strategią ekspansji tego konceptu. Jak wyglądają zakupy w sklepach Żabka Nano?

Z artykułu dowiesz się:

  • Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie
  • Żabka Nano w zakładach Tesli i miasteczku Orange
  • Jak przyszłość czeka koncept autonomicznych sklepów polskiej sieci?
  • Jak wyglądają zakupy w sklepach Żabka Nano?

Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie

Od lipca 2025 roku pracownicy zakładu Michelin Polska w Olsztynie mogą korzystać ze sklepu Żabka Nano.

– Pracownicy fabryki mogą korzystać z bezobsługowych zakupów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez kas, bez kolejek i bez wysiłku. W Nano można znaleźć zarówno dania obiadowe, napoje, jak i przekąski znane z sieci Żabka – podaje Żabka Polska.

– Cieszy nas możliwość proponowania rozwiązań convenience coraz szerszemu gronu odbiorców. Dziękujemy zespołowi Michelin Polska za współpracę przy wdrożeniu – podkreśla największa franczyzowa sieć sklepów w Polsce.

Żabka Nano w zakładach Tesli i miasteczku Orange

Sklep w fabryce Michelin to kolejna placówka Żabki Nano przy dużej fabryce. Najwięcej o tym koncepcie mówiono już w sierpniu 2022 r., kiedy to pierwszy sklep autonomiczny Żabki ruszył w na terenie fabryki Tesli pod Berlinem. Kilka miesięcy później Żabka otworzyła drugi punkt Nano w fabryce Tesli.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 08:58
StoryEditor
Carrefour pokazał wyniki po drugim kwartale. W Polsce LfL pod kreską, ale spadek nieco wyhamował
Carrefour w Warszawie (fot. Carrefour Polska)

Grupa Carrefour miała w drugim kwartale tego roku w Polsce przychody na poziomie 592 mln euro. To wzrost względem zeszłego roku, ale całe pierwsze półrocze sieć kończy na minusie.

Wspomniane 592 mln euro to wzrost odpowiednio o 3,5 proc., biorąc pod uwagę aktualne kursy wymiany walut i 2,6 proc przy kursach stałych. Carrefour w Polsce zanotował w Q2 spa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 08:25