13.05.2023 / 15:04
StoryEditor

Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska: Nie ma co liczyć na wzrost wolumenów sprzedaży. Trzeba optymalizować i jeszcze raz optymalizować

Tareck Quaibi, CEO Carrefour Polska
Rok 2023 będzie „tylko” trudny – mówi Tareck Ouaibi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Dyrektor generalny Carrefour Polska wskazuje także, jaką lekcję branża retail będzie musiała odrobić i na jakich działaniach się skupić. 

Gdyby miał pan porównać rok 2023 do roku minionego, to jakby go pan ocenił? 

Rok 2022 był bardzo trudny, rok 2023 będzie „tylko” trudny. Inflacja jest szalona, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 12:38
StoryEditor
Jesper Oestergaard, 7-Eleven: Konsumenci chcą kupować dania gotowe, ale musi być to coś zdrowszego niż hot-dog czy pizza
Jesper Østergaard, 7-Eleven (fot. Reitan Convenience)

Prezes duńskiego oddziały handlowego giganta podkreśla, że konsument staje się coraz bardziej wymagający i asortyment convenience nie może już ograniczać się tylko do najbardziej popularnych dań gotowych.

Jak pracują Państwo z asortymentem? Sklepy convenience są stosunkowo małe, każdy centymetr półki ma ogromne znaczenie.

W ciągu ostatnich 20 lat nasz asortyment uległ zna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 10:33
StoryEditor
Mega inwestycja Grupy Maspex w Tymbarku. Prezes Krzysztof Pawiński: To jeden z naszych największych sukcesów
Maspex i jego nowe centrum logistyczno-magazynowe Tymbarku (fot. Maspex)

Grupa Maspex uruchomiła na początku czerwca br. nowoczesne, zautomatyzowane centrum dystrybucyjno-logistyczne w Tymbarku - w sąsiedztwie swojego zakładu produkcyjnego. Grupa od momentu przyłączenia Tymbarku w roku 1999 zainwestowała w markę ponad 800 mln zł oraz przeznaczyła 850 mln zł na inwestycje produkcyjno-logistyczne.

Z artykułu dowiesz się:

  • Kiedy Maspex kupił Tymbark?
  • Nowoczesne rozwiązania w Tymbarku
  • Logistyka Grupy Maspex
  • Jakie marki ma Maspex? 

Z artykułu dowiesz się:

  • K...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 04:21