07.05.2024 / 14:03
StoryEditor

Nowe sklepy Dino w 2024 roku. Sporo ich powstaje na Podkarpaciu, w woj. świętokrzyskim, mazowieckim i opolskim

Sklep sieci Dino (Shutterstock)
Według najświeższych informacji umieszczanych w prasie i serwisach ogłoszeniowych, Dino jest w trakcie budowy lub dopiero planuje uruchomić wiele sklepów w województwach podkarpackim, świętokrzyskim, mazowieckim, warmińsko-mazurskim i opolskim.

Podkarpacie czy okolice Kielc to rejony kraju, gdzie sieć supermarketów nie była do tej pory mocno reprezentowana. Dino rozwijało się głównie w zachodniej Polsce, ale stopniowo rozszerza swój zasięg w kierunku wschodnich województw.

Ponad 250 nowych sklepów Dino w 2024 roku

W pierwszym kwartale tego roku sieć handlowa uruchomiła już 32 nowe sklepy, a na koniec marca 2024 rok liczyła 2438 marketów wobec 2210 rok wcześniej. Oznacza to, że w rok Dino przybyło 228 supermarketów.

Szacuje się, że w tym roku sieci Dino przybędzie ponad 250 nowych sklepów. W ub. roku sieć ukończyła budowę ósmego centrum dystrybucyjnego w miejscowości Kaliska w województwie kujawsko-pomorskim. Teraz plany zakładają budowę kolejnych, tym razem w województwach: wielkopolskim, warmińsko-mazurskim, lubelskim i świętokrzyskim. Planowane terminy uruchamiania tych centrów dystrybucyjnych przypadają na lata 2024-2025.

Każde z centrów dystrybucyjnych obsługuje 350-400 sklepów. Budowa kolejnego magazynu w województwie wielkopolskim pozwoliła zwiększyć efektywność dzięki skróceniu dystansu pomiędzy magazynem a sklepami. Magazyn działa od miesiąca i przejął zatowarowanie sklepów w rejonie o najgęściej ulokowanych obecnie sklepach.

W kierunku Podkarpacia

W przypadku pozostałych centów sieć Dino będzie mogła rozwijać się we wschodniej Polsce. Jeszcze w tym roku Dino otworzy obiekt w gminie Morawica w województwie świętokrzyskim, na pierwszy kwartał 2025 roku planowane jest uruchomienie magazynu w Janowie Lubelskim (woj. lubelskie), a dopiero do końca 2025 roku wystartuje centrum dystrybucyjne w Białej Piskiej w woj. warmińsko-mazurskim.

Centrum dystrybucyjne Dino w Janowie Lubelskim dzieli zaledwie dwadzieścia kilometrów od granicy z podkarpaciem, a właśnie tam sieć handlowa zamierza uruchomić w najbliższym czasie całkiem sporo sklepów.

Z zebranych przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl informacji wynika, że w Jaśle, Przemyślu, Krośnie i kilkunastu innych miejscowościach na podkarpaciu planowane są nowe sklepy sieci handlowej.

Co najmniej po kilka jest w trakcie budowy lub w planach w woj. świętokrzyskim i mazowieckim, a nieco mniej w warmińsko-mazurskim i opolskim. To na pewno nie wszystkie sklepy Dino, które są w trakcie budowy. W końcu w tym roku ma powstać ich ponad 200.

 

 

Poniżej publikujemy listę miejscowości, w których zostaną wybudowane nowe sklepy Dino w podziale na województwa. 

Woj. dolnośląskie:

Gryfów Śląski, Strzelin, Wrocław (Feniks) – sklep już działa

Woj. kujawsko-pomorskie:

Brzozie, Gniewkowo, Jastrzębie

Woj. lubelskie

Tarnogród, Tereszpol- Zaorenda, Ułęż, Wielącza Poduchowna

Woj. łódzkie

Bełchatów, Kutno, Wieluń, Wolbórz

Woj. małopolskie

Krzeszowice, Wysocice

Woj. mazowieckie

Ciechanów Maków Mazowiecki, Małęczyn, Siedlce, Soboklęszcz, Szydłowiec, Uniszki Zawadzkie, Władysławowo

Woj. opolskie

Brzeg, Gogolin, Kujawy, Opole (Rejtana), Strzeleczki

Woj. podkarpackie

Agatówka, Cmolas, Jasło, Kopki, Korczyna, Korytniki, Krasiczyn, Krosno, Łowisko, Paszczyna, Przebendów, Przemyśl, Tuszyma, Wylewa

Woj. podlaskie

Ciechanowiec

Woj. pomorskie

Charzykowy

Woj. śląskie

Mysłowice, Żyglin

Woj. świętokrzyskie

Gierłachów, Jędrzejów, Kąty Nowe, Oksa, Osiek, Promnik, Tokarnia, Wincentów

Woj. warmińsko-mazurskie

Korsze, Nidzica, Olsztyn, Sępopol, Wielbark

Woj. wielkopolskie

Śrem

Woj. zachodniopomorskie

Barwice, Goleniów, Lisie Pole, Marszewo

 

16.07.2025 / 12:00
StoryEditor
Już nie tylko zniżki. Jak zmieniły się programy lojalnościowe?
Nowe trendy w programach lojalnościowych: grywalizacja, poziomy, wyzwania (fot. Shutterstock)

Programy lojalnościowe przestały być prostymi systemami punktowymi z rabatami. Dziś coraz częściej przypominają gry – z poziomami, wyzwaniami i cyfrowymi nagrodami, przykładem jest program lojalnościowy Wolt. Czy to odpowiedź na rosnące wymagania konsumentów i konkurencję czy próba maksymalizacji zysków?

Rynek programów lojalnościowych w Europie rozwija się dynamicznie. Z danych wynika, że jego wartość ma wzrosnąć z 19,64 mld dolarów w 2025 roku do 31,8 mld dolarów w 2029 roku. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.07.2025 / 09:00
StoryEditor
Nestle przyspiesza transformację. Co stoi za wzrostem spożywczego giganta w pierwszym półroczu?
Nestle z wynikami za I połowę 2025 – inwestycje, wzrost i transformacja (fot. Shutterstock.com)

Nestle zaprezentowało wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku, ujawniając szeroko zakrojone działania transformacyjne oraz konsekwentne inwestycje w rozwój. Mimo spowolnienia na niektórych rynkach, firma odnotowała wzrost organiczny i silną rentowność. Co kryje się za tymi liczbami i jak Nestle planuje utrzymać tempo rozwoju?

W pierwszej połowie 2025 roku Nestle odnotowało organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 2,9 proc., przy realnym wzroście wewnętrznym (RIG) wynoszącym 0,2 proc. oraz wzroście cen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. lipiec 2025 20:18