07.05.2024 / 14:03
StoryEditor

Nowe sklepy Dino w 2024 roku. Sporo ich powstaje na Podkarpaciu, w woj. świętokrzyskim, mazowieckim i opolskim

Sklep sieci Dino (Shutterstock)
Według najświeższych informacji umieszczanych w prasie i serwisach ogłoszeniowych, Dino jest w trakcie budowy lub dopiero planuje uruchomić wiele sklepów w województwach podkarpackim, świętokrzyskim, mazowieckim, warmińsko-mazurskim i opolskim.

Podkarpacie czy okolice Kielc to rejony kraju, gdzie sieć supermarketów nie była do tej pory mocno reprezentowana. Dino rozwijało się głównie w zachodniej Polsce, ale stopniowo rozszerza swój zasięg w kierunku wschodnich województw.

Ponad 250 nowych sklepów Dino w 2024 roku

W pierwszym kwartale tego roku sieć handlowa uruchomiła już 32 nowe sklepy, a na koniec marca 2024 rok liczyła 2438 marketów wobec 2210 rok wcześniej. Oznacza to, że w rok Dino przybyło 228 supermarketów.

Szacuje się, że w tym roku sieci Dino przybędzie ponad 250 nowych sklepów. W ub. roku sieć ukończyła budowę ósmego centrum dystrybucyjnego w miejscowości Kaliska w województwie kujawsko-pomorskim. Teraz plany zakładają budowę kolejnych, tym razem w województwach: wielkopolskim, warmińsko-mazurskim, lubelskim i świętokrzyskim. Planowane terminy uruchamiania tych centrów dystrybucyjnych przypadają na lata 2024-2025.

Każde z centrów dystrybucyjnych obsługuje 350-400 sklepów. Budowa kolejnego magazynu w województwie wielkopolskim pozwoliła zwiększyć efektywność dzięki skróceniu dystansu pomiędzy magazynem a sklepami. Magazyn działa od miesiąca i przejął zatowarowanie sklepów w rejonie o najgęściej ulokowanych obecnie sklepach.

W kierunku Podkarpacia

W przypadku pozostałych centów sieć Dino będzie mogła rozwijać się we wschodniej Polsce. Jeszcze w tym roku Dino otworzy obiekt w gminie Morawica w województwie świętokrzyskim, na pierwszy kwartał 2025 roku planowane jest uruchomienie magazynu w Janowie Lubelskim (woj. lubelskie), a dopiero do końca 2025 roku wystartuje centrum dystrybucyjne w Białej Piskiej w woj. warmińsko-mazurskim.

Centrum dystrybucyjne Dino w Janowie Lubelskim dzieli zaledwie dwadzieścia kilometrów od granicy z podkarpaciem, a właśnie tam sieć handlowa zamierza uruchomić w najbliższym czasie całkiem sporo sklepów.

Z zebranych przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl informacji wynika, że w Jaśle, Przemyślu, Krośnie i kilkunastu innych miejscowościach na podkarpaciu planowane są nowe sklepy sieci handlowej.

Co najmniej po kilka jest w trakcie budowy lub w planach w woj. świętokrzyskim i mazowieckim, a nieco mniej w warmińsko-mazurskim i opolskim. To na pewno nie wszystkie sklepy Dino, które są w trakcie budowy. W końcu w tym roku ma powstać ich ponad 200.

 

 

Poniżej publikujemy listę miejscowości, w których zostaną wybudowane nowe sklepy Dino w podziale na województwa. 

Woj. dolnośląskie:

Gryfów Śląski, Strzelin, Wrocław (Feniks) – sklep już działa

Woj. kujawsko-pomorskie:

Brzozie, Gniewkowo, Jastrzębie

Woj. lubelskie

Tarnogród, Tereszpol- Zaorenda, Ułęż, Wielącza Poduchowna

Woj. łódzkie

Bełchatów, Kutno, Wieluń, Wolbórz

Woj. małopolskie

Krzeszowice, Wysocice

Woj. mazowieckie

Ciechanów Maków Mazowiecki, Małęczyn, Siedlce, Soboklęszcz, Szydłowiec, Uniszki Zawadzkie, Władysławowo

Woj. opolskie

Brzeg, Gogolin, Kujawy, Opole (Rejtana), Strzeleczki

Woj. podkarpackie

Agatówka, Cmolas, Jasło, Kopki, Korczyna, Korytniki, Krasiczyn, Krosno, Łowisko, Paszczyna, Przebendów, Przemyśl, Tuszyma, Wylewa

Woj. podlaskie

Ciechanowiec

Woj. pomorskie

Charzykowy

Woj. śląskie

Mysłowice, Żyglin

Woj. świętokrzyskie

Gierłachów, Jędrzejów, Kąty Nowe, Oksa, Osiek, Promnik, Tokarnia, Wincentów

Woj. warmińsko-mazurskie

Korsze, Nidzica, Olsztyn, Sępopol, Wielbark

Woj. wielkopolskie

Śrem

Woj. zachodniopomorskie

Barwice, Goleniów, Lisie Pole, Marszewo

 

29.04.2025 / 17:05
StoryEditor
Pierwsze piwo o smaku dubajskiej czekolady. W jakiej sieci można je kupić?
Pierwsze piwo o smaku dubajskiej czekolady. W jakiej sieci można je kupić? (fot. Łukasz Rawa)

Browar Dziki Wschód wprowadza na rynek produkt, który może zaskoczyć nawet doświadczonych konsumentów. Tym razem inspiracją do stworzenia piwa była popularna w ostatnich miesiącach czekolada dubajska. Jaka sieć handlowa będzie sprzedawać ten produkt?

Browar Dziki Wschód ogłosił premierę piwa inspirowanego viralową czekoladą dubajską. Napój łączy w sobie smak pistacji, mlecznej czekolady i prażonego ciasta kataifi. Jak zapewn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 12:55
StoryEditor
Klienci są już zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki. Nowe badanie
Wojna cenowa ”zmęczyła” Polaków (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Konsumenci nie postrzegają wojny cenowej między dyskontami pozytywnie, już tylko mniej niż co piąty wierzy, że taka rywalizacja Lidla i Biedronki jest dla niego korzystna - tak wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe, które przedstawiła Rzeczpospolita.

– Widać jasno, że konsumenci nie postrzegają wojny cenowej między dyskontami jako korzystnej. Mała liczba wskazań aprobujących wojnę cenową może sugerować, że choć klienci...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2025 18:00