09.11.2022 / 09:14
StoryEditor

Szymon Mordasiewicz, GfK: spodziewaliśmy się, że marki własne złapią wiatr w żagle i to faktycznie się sprawdza

Sery marki własnej w lodówce w sklepie Lidl (Shutterstock)
Szybciej niż rynek - tak obecnie rośnie segment marek własnych. Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia przedstawia najnowsze wyniki sprzedaży produktów sygnowanych logotypami bądź brandami sieci handlowych.

- Marki własne rosną 1,5 razy szybciej niż rynek. Spodziewaliśmy się w ostatnich miesiącach, że marki własne złapią wiatr w żagle i to faktycznie się sprawdza. Do września rynek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 13:40
StoryEditor
Przedsiębiorcy przekonują, że trwa walka konsorcjum odpadowo-samorządowego z systemem kaucyjnym
Recyklomat w sklepie Auchan w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacja Producentów Żywności Związku Pracodawców przekonuje w mediach społecznościowych, że "konsorcjum odpadowo-samorządowe" prowadzi dyskretną wojnę z systemem kaucyjnym. Jego zdaniem samorządy domagają się rekompensat z systemu kaucyjnego, który de facto zbudowany zostanie za pieniądze wyłożone przez firmy z branży napojowej.

W opinii Andrzeja Gantnera z Polskiej Federacja Producentów Żywności Związku Pracodawców działania samorządów i niektórych firm z branży odpadowej przypominają trochę wojnę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2024 / 12:04
StoryEditor
Fabryka słodyczy, która istnieje od 75 lat, zmaga się ze skutkami powodzi. Czy będzie powtórka z akcji ratowania producenta Paluszków Beskidzkich?
Skutki powodzi w fabryce Cukrów Nyskich (fot. Facebook, Cukry Nyskie)

Prezes spółdzielni Cukry Nyskie, Andrzej Chomyszczak, poinformował, że zakład boryka się z ogromnymi trudnościami po powodzi, która dotknęła południową Polskę. Straty przedsiębiorstwa wynoszą około cztery mln zł, a największe zniszczenia dotyczą kotłowni i infrastruktury produkcyjnej. Mimo szybkiej reakcji, udało się uratować jedynie część towarów i surowców. Zakład, zatrudniających około 200 osób, potrzebuje wsparcia finansowego, a by wznowić produkcję i pokryć koszty związane z przestojem.

Jak informują Cukry Nyskie, największe problemy spółdzielni dotyczą uszkodzonej kotłowni, w której woda zalała piece o łącznej mocy 1000 kW, oraz piwnic, gdzie zniszczone został...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 16:27