12.12.2022 / 10:30
StoryEditor

Intermarche chce integrować rynek stacji paliw w Polsce. Operator ma ofertę dla niezależnych stacji i ambitne plany rozwoju w tym kanale sprzedaży

Marc Dherment, Dyrektor Generalny ITM Polska
- Duża część rynku paliwowego w Polsce to operatorzy niezależni, którzy podlegają takiej samej presji integracyjnej, jak detal spożywczy. Samodzielnie nie będą w stanie konkurować z wielkimi sieciami. Jedni będą zamykać biznesy, inni mogą wejść do franczyzy dużego gracza. My chcemy proponować opcję pośrednią, mniej kosztowną – dajemy rozpoznawalny szyld, dobrą ofertę cenową i produktową, a resztę pozostawiamy przedsiębiorcom, którzy zachowają pełną swobodę decyzyjną - mówi w wywiadzie dlaportalu wiadomoscihandlowe.pl Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów mocno inwestuje w rozwój sieci stacji paliw. Jak wyglądają plany na najbliższe lata?

Dziś mamy niespełna 70 stacji paliw, to jest zarazem bardzo dużo i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 17:34
StoryEditor
Jakie sieci handlowe reklamują się w TV Republika i nowej stacji wPolsce24?
Jakie sieci handlowe reklamują się w TV Republika i nowej stacji wPolsce24? (fot. Shutterstock)

Zgodnie z danymi raportu adMonit IMM od 1 do 30 września, na antenie debiutującej stacji wPolsce24 aż 181 marek prowadziło swoje kampanie reklamowe. W porównaniu w tym samym czasie w stacji TV Republika reklamowało się tylko 57 marek. Jakie sieci handlowe są największymi reklamodawcami polskich mediów obu stacji i ile im zapłaciły?

2 września 2024 roku, w ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zadebiutowała nowa stacja wPolsce24. W okresie od 1 do 30 września wyemitowała prawie 22 tys. spotów rekl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 11:22
StoryEditor
Sieć Al.Capone zapowiada serię nowych otwarć. Prezes Piotr Jura: jesteśmy przygotowani do dynamicznego wzrostu
Piotr Jura, prezes zarządu sieci sklepów z alkoholem Al.Capone

W 2024 roku w Polsce pojawiło się sześć nowych sklepów sieci Al.Capone. To mniej niż w roku ubiegłym. Spowolnienie to nie martwi jednak prezesa spółki, który zapewnia, że w niedalekiej przyszłości sytuacja ulegnie zmianie, a na mapie naszego kraju pojawi się kilkadziesiąt kolejnych punktów należących do marki. Piotr Jura podzielił się z nami planami na rozwój firmy, a także zdradził, co sądzi o nocnej prohibicji i sprzedaży alkoholu w tubkach.

Sieć Al.Capone działa na rodzimym rynku od blisko piętnastu lat. Obecnie posiada 120 punktów usytuowanych na terenie trzynastu województw. 67 z nich to miejsca prowadzone przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00