18.05.2024 / 08:17
StoryEditor

Intermarche znów rozpycha się w Zielonej Górze. Sieć otwiera trzeci supermarket w mieście

16 maja sieć Intermarche otworzyła trzeci supermarket w Zielonej Górze (fot. materiały prasowe)
W ciągu niespełna trzech miesięcy Grupa Muszkieterów otworzyła w Zielonej Górze trzy supermarkety Intermarche. Było to dla niej punktem honoru, ponieważ od tego miasta zaczął się polski rozdział w historii sieci, a sklepy pod tym szyldem na pewien czas przestały w nim działać.

– Zielona Góra to dla sieci Intermarche szczególne miejsce, to tutaj został otwarty nasz pierwszy supermarket w kraju, przez co niezwykle ważne było dla nas, aby tutaj powrócić – powiedział Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Intermarche, komentując otwarcie trzeciej placówki w mieście.

Została ona uruchomiona 16 maja przy ul. Makowej 14, czyli w miejscu, gdzie wcześniej działał supermarket Intermarche. Nowo otwarty sklep ma ponad 1200 mkw. powierzchni. Znajdują się w nim cztery kasy tradycyjne i trzy samoobsługowe. Załoga placówki liczy 30 osób.

Koncept 2.0 w pełnej krasie

Supermarket przy ul. Makowej reprezentuje najnowszy i najbardziej nowoczesny koncept, jaki obecnie oferuje Intermarche – Power 2.0. Koncept ten cechuje zoptymalizowana ścieżka zakupowa i jeszcze lepsza ekspozycja towarów, zwłaszcza produktów świeżych, takich jak warzywa i owoce, które są zgrupowane w formę ryneczku. Zajmuje  on połowę sali sprzedaży, podczas gdy pozostała część jest zaaranżowana zgodnie z tzw. układem w grzebień.

W ofercie supermarketu, poza świeżymi warzywami i owocami, są też wypieki, duży wybór produktów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych, a także artykuły z kategorii takich jak zdrowy styl życia czy kuchnie świata oraz nowości w postaci kategorii food to go i ready to eat, czyli dania garmażeryjne na ciepło i zimno, sprzedawane na wynos.

Placówka dysponuje własną wędzarnią, co stanowi wyróżnik tej sieci. Znajdują się w nich również wydzielona strefa z artykułami przemysłowymi dla domu, a także specjalne obszary z artykułami dla dzieci i dla zwierząt. Na uwagę zasługuje również duża strefa win i alkoholi z całego świata.

Kto jest odpowiedzialny za powrót Intermarche do Zielonej Góry?

Z konceptem 2.0 zgodne są też dwa inne sklepy Intermarche otwarte niedawno w Zielonej Górze  – są to placówki zlokalizowane przy ul. Batorego 81 oraz Szosa Kisielińska 22, uruchomione odpowiednio 18 kwietnia i 7 marca br.

Dodajmy, że wszystkie trzy placówki prowadzi jeden franczyzobiorca – Marcin Rusiniak, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w handlu i marketingu, związanym wcześniej zawodowo m.in. z koncernem BP. To właśnie jemu Grupa Muszkieterów powierzyła odpowiedzialność za powrót sieci Intermarche do Zielonej Góry.

Więcej o planach rozwoju sieci Intermarche i Bricomarche w Polsce można przeczytać tutaj

07.05.2025 / 11:24
StoryEditor
Nie żyje Jan Koral. Jego bracia stworzyli polskiego giganta na rynku lodów, a on miał swój biznes spożywczy
Ciasta i lody przez lata były wizytówką kultowej cukierni w Nowym Sączu (fot. Archiwum)

Choć Jan Koral nie był twarzą ogólnopolskiej marki, jego rola w historii sądeckiego cukiernictwa była kluczowa. To on, jako pierwszy z braci, podjął ryzyko i w czasach PRL-u otworzył cukiernię, która szybko stała się miejscem spotkań mieszkańców i oazą dobrego smaku.

Jak czytamy w lokalnym portalu HaloGorlice.pl.info Jan Koral był “zawsze uśmiechnięty, z pasją opowiadający o recepturach i naturalnych składnikach, wierzył w jakość i tradycję ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 09:35
StoryEditor
Czy Kraków jest gotowy na drugi outlet? Wkrótce otwarcie Designer Outlet Kraków
Centrum handlowe Designer Outlet Kraków rusza już 22 maja (fot. Designer Outlet Kraków)

Długo oczekiwane centrum handlowe Designer Outlet Kraków, zlokalizowane przy ul. Galicyjskiej w Krakowie, otworzy drzwi dla swoich klientów już 22 maja. Czy zawojuje portfelami klientów?

Z ogromną radością ogłaszamy, że długo oczekiwana inwestycja handlowa w Krakowie, Designer Outlet Kraków, powita swoich pierwszych gości już 22 maja. To dla nas ważny moment. Ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2025 11:57