11.08.2020 / 18:30
StoryEditor

Kaufland walczy o portfele wegetarian

Coraz więcej Polaków deklaruje ograniczone spożycie lub rezygnację z mięsa w swojej diecie. Odpowiadając na oczekiwania konsumentów, Kaufland systematycznie rozwija ofertę wegańską i wegetariańską. W sklepach dostępny jest szeroki asortyment produktów marki własnej K-Take it veggie, w której pojawiło się sześć nowych artykułów, a także propozycje innych producentów, jak np. w 100% roślinne jogurty Planton i VegUP Bio.

Jeszcze w październiku 2019 r. milion Polaków deklarowało, że są weganami lub wegetarianami, a kolejne dwa miliony rozważały dołączenie do tej grupy w najbliższym czasie . Tę zm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 15:13
StoryEditor
Auchan Summer - pierwszy sklep sieci w nowym formacie
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan Summer
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan SummerAuchan
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan Summer
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan SummerAuchan
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan Summer
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan SummerAuchan
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan Summer
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan SummerAuchan
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan Summer
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan Summer
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan Summer
Tak prezentuje się pierwszy sklep Auchan Summer

Sieć Auchan uruchamiła w Polsce pierwszy mobilny sklep w nowym koncepcie Auchan Summer.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 11:14
StoryEditor
Paczkomat ratujący życie. InPost angażuje się w bardzo istotny projekt społeczny
Defibrylator przy automacie InPostu (fot. Inpost)

Grupa InPost w ramach wspólnej inicjatywy z Centrum Ratownictwa zainstaluje nawet 100 stacji Helpbox 365. Każda stacja jest wyposażona w defibrylator AED, gotowy do użycia 24/7. Urządzenia pojawią się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich.

– W Polsce aż 80 proc. przypadków nagłego zatrzymania krążenia ma miejsce poza szpitalem – czyli podczas codziennych aktywności. Wykonanie defibrylacji w ciągu 3–5 minut od nagł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 22:56