09.01.2020 / 19:23
StoryEditor

Solidarność przy Tesco wzywa do negocjacji zanim Kaufland przejmie pracowników

(fot. Łukasz Rawa)
Jak już informowaliśmy, w lutym Kaufland podejmie działalność w trzech lokalizacjach po marketach Tesco – w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Nowe sklepy przejdą rebranding, pracownicy są już szkoleni przez koordynatorów sieci Kaufland. Solidarność domaga się podjęcia negocjacji z zakładowymi organizacjami związkowymi zanim Kaufland przejmie pracowników Tesco.

Wezwanie do podjęcia negocjacji „Solidarność” wystosowała dziś. Jak tłumaczy w treści dokumentu:

Organizacja Związkowa NSZZ „Solidarność” przy TESCO (Polska) sp. z o. ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 14:55
StoryEditor
Eksperci alarmują: globalne wydatki na żywność to "szokująca liczba", która jeszcze wzrośnie o 36 proc. w najbliższych pięciu latach

Rosnące koszty żywności, które wpłynęły na gospodarki na całym świecie, nadal napędzają wzrost przychodów globalnego przemysłu spożywczego, popychając go do historycznych maksimów. W 2024 r. ludzie na całym świecie wydadzą około 9 bilionów dolarów na żywność, o 600 miliardów dolarów więcej niż w zeszłym roku i o 2,5 biliona dolarów więcej niż przed pandemią COVID-19. Oczekuje się, że ta szokująca liczba wzrośnie jeszcze bardziej w przyszłości. Analiza Stocklytics.com.

Według danych przedstawionych przez Stocklytics.com, globalne wydatki na żywność mają wzrosnąć o 36 proc. i osiągnąć 12,4 biliona dolarów do 2029 r.

700 miliardów do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 09:19
StoryEditor
H&M skupia się na kontroli kosztów. Firma odzieżowa odnotowała niższy zysk brutto w trzecim kwartale 2024 r.
Sklep H&M (Flickr/Mike Mozart)

Trzeci kwartał roku finansowego 2024 r. był dla H&M o 3 proc. gorszy pod względem sprzedaży niż w przypadku tego samego okresu 2023 roku. Z kolei po trzech kwartałach, w okresie od 1 grudnia 2023 roku do 31 sierpnia 2024 roku sprzedaż spadła o 1 proc. Spółce udało się wypracować wyższy zysk brutto za dziewięć miesięcy, ale już trzeci kwartał był gorszy niż w ub. roku.

– W tym kwartale skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na opracowaniu silnego asortymentu, który zapewni klientowi najlepszy stosunek jakości do ceny, a jednocześnie ulepszy za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 11:26