24.07.2023 / 12:58
StoryEditor

Dyskonty idą na noże. Netto odpowiada na wprowadzone przez Biedronkę i Lidla obniżki regularnych cen

Netto zdecydowało się obniżyć regularne ceny 85 artykułów z tzw. podstawowego koszyka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Obniżka regularnych cen wybranych artykułów wprowadzona przez Biedronkę 10 lipca nie obyła się bez reakcji ze strony konkurencji. 14 lipca na podobny krok zdecydowała się sieć Lidl, a 21 lipca również Netto. Ceny ilu produktów opuścił duński dyskonter? 

Sieć Netto obniżyła ceny regularne 85 produktów, w tym tych, po które konsumenci sięgają najczęściej w ramach podstawowego koszyka zakupowego. Tym samym uplas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2024 10:04