20.07.2023 / 15:17
StoryEditor

Lidl chce przejąć sieć liczącą 600 sklepów. Jeśli transakcja dojdzie do skutku, będzie to potężne wzmocnienie niemieckiego dyskontera

Sklep sieci Lidl (Shutterstock)
Lidl wyraził zainteresowanie zakupem prawie 600 sklepów Casino i Monoprix we Francji. Tamtejsza prasa donosi, że operator dyskontów złożył ofertę funduszowi inwestycyjnemu Attestor. Wcześniej informowano, że jedynym chętnym pozostał czeski miliarder Daniel Kretinsky.

Dziennikarze francuskiej gazety „Le Monde” dotarli do listu podpisanego przez Kennetha McGratha, dyrektora generalnego Lidla do Davida Alhadeffa, jednego ze współpracowników w A...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 18:14
StoryEditor
Szykuje się hurtowa megafuzja na rynku spożywczym w Polsce! Połączyć chcą się dwaj dystrybucyjni potentaci
Założyciele Spiżarni, Karol Wroński i Dariusz Jeleniewski, szykują się do fuzji z firmą, która działa w tej samej branży i wywodzi się z tego samego miasta (fot. Wiadomości Handlowe)

Dwie lubelskie firmy zajmujące się dystrybucją produktów spożywczych za granicą chcą połączyć siły – podpisały już list intencyjny w tej sprawie. O jakie spółki chodzi?

W lubelskim środowisku handlowym zawrzało. To za sprawą informacji o szykującej się fuzji dwóch tamtejszych firm. Chodzi o spółki Spiżarnia oraz Mastermedia, których w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.05.2025 / 11:00
StoryEditor
Jak smakuje żółty kolor, a jak czerwony? Zaskakujące wyniki międzynarodowego badania napojów, czyli jak kolor wpływa na smak?
Czy kolor wpływa na smak? (fot. Shutterstock)

Czy kolor napoju może zmienić sposób, w jaki go smakujemy? Nowe badania ujawniają, że konsumenci z różnych krajów przypisują tym samym napojom zupełnie inne smaki – tylko na podstawie ich barwy. Jakie kolory najczęściej kojarzymy ze słodyczą, a jakie z kwaśnością?

Międzynarodowe badanie opublikowane w 2025 roku w British Food Journal wskazuje, że wygląd napoju – zwłaszcza jego kolor – ma znaczący wpływ na to, jak postrzegamy jego smak. W ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. maj 2025 14:15