21.09.2016 / 16:14
StoryEditor

Lidl w Niemczech całkowicie rezygnuje z foliówek

Popularne foliówki znikną z niemieckiego Lidla za niecały rok (Archiwum)
Lidl chce być pierwszym niemieckim detalistą, który przestanie sprzedawać standardowe, plastikowe torby do pakowania zakupów – podaje European Supermarket Magazine.

Sieć zaprzestanie sprzedaży foliowych reklamówek na zakupy latem 2017 roku. Dyskonter podaje, że dzięki tej zmianie na niemiecki rynek trafi rocznie 100 milionów plastikowych to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 61% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 15:47
StoryEditor
Chat GPT może już zrobić za ciebie pełne zakupy. Masz ochotę na rosół i schabowego? Wystarczy wydać polecenie
(fot. Shutterstock)

Firma Open AI uruchomiła nowe funkcjonalności narzędzia Chat GPT, przekształcając go w agenta, który może wykonać skomplikowane zadania od początku do końca. Wystarczy poprosić np. o produkty na niedzielny obiad dla całej rodziny, wskazać ulubiony sklep i… poczekać chwilę na pełną listę. A nawet zlecić zakup i płatność!

Firma Open AI poinformowała w miniony czwartek o udostępnieniu w narzędziu ChatGPT funkcji osobistego agenta, który "myśli i działa, proaktywnie wybierając z zestawu narzęd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 12:15
StoryEditor
Czterodniowy tydzień pracy oczami menedżerów sieci handlowych: Entuzjazm pomieszany z obawami
Z badania firmy Hays Poland wynika, że decydowana większość menedżerów z sektora handlu detalicznego chciałaby pracować cztery dni w tygodniu, ale ma też w związku z tym spore obawy (fot. Shutterstock)

Krótszy tydzień pracy to kusząca wizja dla pracowników sektora retail. Jak podkreśla Ewa Wiśniewska z Hays Poland, badanie przeprowadzone wśród specjalistów i menedżerów z tej branży pokazuje, że choć większość z nich marzy o trzech dniach wolnego, to równocześnie rozwiązanie to budzi szereg obaw. Ekspertka zaznacza, że może ono być nawet zarzewiem wewnętrznych konfliktów w sieciach handlowych.

Czterodniowy tydzień pracy to temat, o którym ostatnio wiele się mówi, głównie za sprawą pilotażowego programu ogłoszonego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:23