14.09.2023 / 13:00
StoryEditor

Dino za chwilę prześcignie Biedronkę. Jaki potencjał do rozwoju ma sieć z Krotoszyna na polskim rynku?

Sklep Dino w Łodzi
Gdy spółka Dino Polska debiutowa w kwietniu 2017 r. na giełdzie, w prospekcie emisyjnym władze firmy informowały, że widzą potencjał na 2700 sklepów. Dzisiaj operator ma już niemal 2300, a logistyka pozwala na obsługę ponad 3000 placówek (8 CD). Te dane wskazują, że wkrótce firma powinna oficjalnie zaktualizować strategię rozwoju. W mediach pojawiła się jakiś czas temu liczba 3700, która miała pokazywać kolejny próg rozwoju sieci z Krotoszyna, ale według wyliczeń analityków potencjał jest znacznie wyższy. Ile sklepów może otworzyć operator na polskim rynku?

Jak wskazuje Janusz Pięta, analityk finansowy Biura Maklerskiego mBanku, potencjał w zakresie liczby sklepów jest w przypadku Dino jednym z kluczowych założeń wpływających na wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 13:23
StoryEditor
Kolejne sklepy otwarte w niedziele objęte zakazem handlu! Chcą korzystać z triku na klub czytelnika [NASZ NEWS]
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)fot. Od Czytelnika
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie Prim Market (fot. od Czytelnika)fot. Od Czytelnika
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie Prim Market (fot. od Czytelnika)fot. Od Czytelnika
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie Prim Market (fot. od Czytelnika)fot. Od Czytelnika
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
W Sejmie ruszają prace nad liberalizacją przepisów o niedzielnym handlu, a tymczasem - jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl - kolejna sieć zdecydowała się na otwarcie sklepów w dni "niehandlowe". W wybranych placówkach Prim Marketu pojawiły się książki do wypożyczenia, uruchomiono też klub czytelnika. To trik, który w przypadku innych firm był kwestionowany zarówno przez Państwową Inspekcję Pracy, jak i przez sądy, w tym Sąd Najwyższy. Jednak część przedsiębiorców wciąż chętnie korzysta z tej metody, gdyż niedzielny utarg w sklepach jest zdecydowanie wyższy od ewentualnych, rażąco niskich kar.

Strefy klubu czytelnika w ostatnich dniach pojawiły się w niektórych sklepach sieci Prim Market. Jak ustaliliśmy, w wybranych lokalizacjach sklepy Prim otwarte były w mini...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 08:53
StoryEditor
Wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego. Jak wypadli politycy odpowiedzialni za system kaucyjny i zakaz handlu w niedziele?
Do Parlamentu Europejskiego kandydowali m.in. Jacek Ozdoba, Daniel Obajtek, Elżbieta Rafalska i Ryszard Petru (fot. mat. prasowe; P.Tracz/KPRM, CC0)
Za nami wybory do Parlamentu Europejskiego. Triumfowała w nich Koalicja Obywatelska, a na drugim miejscu uplasowało się Prawo i Sprawiedliwość. A jak wypadli politycy odpowiedzialni za obszary tematyczne i regulacje prawne bliskie branży handlowej i spożywczej w Polsce?

Państwowa Komisja Wyborcza w poniedziałek po godz. 7 rano podała dane z wszystkich obwodów głosowania. Na Koalicję Obywatelską zagłosowało 37,06 proc. wyborców, a na P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. czerwiec 2024 04:57