13.02.2019 / 12:51
StoryEditor

Rebranding Sano na Stokrotkę rusza w czwartek, a zakończy się w drugim kwartale

(fot. materiały prasowe)
W walentynki rozpocznie się proces rebrandingu sieci Sano na Stokrotkę. 14 lutego szyldy zostaną wymienione na dziewięciu z 36 sklepów Sano. Docelowo marka Sano ma całkowicie zniknąć ze sklepów stacjonarnych do końca drugiego kwartału, przy czym do 11 kwietnia obejmie niemal wszystkie, bo 34 sklepy. Maxima Grupe, właściciel Stokrotki i Sano, podjął też decyzję o pozostawieniu na rynku sklepu internetowego e-Sano pod dotychczasową nazwą.

Jako pierwsze rebranding przejdą sklepy w Bydgoszczy, działające w następujących lokalizacjach: ul. Brzozowa 25, ul. Chodkiewicza 17, ul. Gierczak 11, ul. Glinki 32, ul. Ku Wiat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 15:06
StoryEditor
Czekolada w antykradzieżowych opakowaniach. Sklep walczy z plagą złodziei
Zabezpieczenia antykradzieżowe na czekoladę – nietypowy problem w markecie na Bemowie (za x.com/dawidparzyk)

W jednym z warszawskich marketów czekolada trafiła pod specjalny nadzór. Wszystko przez powtarzające się kradzieże słodkości, które zmusiły kierownictwo sklepu do sięgnięcia po niestandardowe środki ochrony. Co sprawiło, że tabliczka czekolady zyskała status towaru wysokiego ryzyka?

Do tej pory plastikowe opakowania antykradzieżowe były zarezerwowane głównie dla produktów elektronicznych, takich jak gry komputerowe, których cena potrafiła przekraczać 300 zł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 18:53
StoryEditor
Nowy konsument zmienia branżę beauty. Świadomość, jakość i cyfrowa relacja
Świadomy konsument zmienia branżę beauty. Jakie wyzwania czekają rynek kosmetyczny? (fot. Daniel Remian)

Branża kosmetyczna, niegdyś odporna na wahania gospodarcze, dziś stoi przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Zmieniające się nawyki zakupowe, presja ekonomiczna i cyfrowe oczekiwania klientów wpływają na strategie marek i rozwój produktów. Jak wygląda krajobraz rynku beauty w 2025 roku i co będzie decydować o sukcesie w nadchodzących miesiącach?

Jeszcze do niedawna kosmetyki uchodziły za dobra codzienne, często kupowane z potrzeby emocjonalnej. Dziś jednak rynek beauty doświadcza głębokiej transformacji. Konsumenci staj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 09:11