22.11.2017 / 18:02
StoryEditor

Sieć Stokrotka zwiększa wydatki na marketing

Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding poinformował, że spółka intensyfikuje od kilku miesięcy działania marketingowe, a dzięki wzrostowi obrotów firma może pozwolić sobie na coraz bardziej agresywne działania promocyjne i reklamowe, nie tylko w radio, ale także w telewizji.

Warto przypomnieć, że pierwsze telewizyjne reklamy Stokrotki pojawiły się dopiero w tym roku. - Procentowo wydatki są na tym samy poziomie co dotychczas, ale kwotowo są znacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 11:28
StoryEditor
CEO ABE Dystrybucja: Obecnie nie pracujemy z sieciami nowoczesnymi. Stawiamy na polskie sieci zorganizowane [WYWIAD]
Grzegorz Pleti, prezes zarządu firmy ABE Dystrybucja (fot.  Katarzyna Pierzchała)

E-commerce napędza sprzedaż żywności funkcjonalnej. Handel tradycyjny jednak nie odpuszcza, w czym staramy się mu pomóc - mówi w Grzegorz Pleti, prezes zarządu firmy ABE Dystrybucja.

Czy rynek zdrowej żywności wciąż jest na fali wznoszącej czy wykazuje już oznaki stabilizacji?

Jest na fali wznoszącej, chociaż bardziej w kontekście żywności związanej z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 12:18
StoryEditor
Biedronka po raz kolejny zwiększa udziały rynkowe. Wzrost sprzedaży ma łagodzić presję kosztową. Jaki jest strategiczny cel sieci?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. KK)

Biedronka zwiększyła w ciągu trzech kwartałów 2025 r. udziały w polskim rynku. Wzrosty sprzedaży mają łagodzić silną presję kosztową i chronić marże. Celem głównym pozostaje utrzymanie pozycji lidera cenowego – wyjaśnia Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Sieć Biedronka od pięciu lat systematycznie zwiększa udziały rynkowe, średnio o 1,2 punkty procentowe. W tym roku wzrost jest powolniejszy. – Wzrost sprzedaży jest ważny, ponie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. listopad 2025 05:17