16.09.2024 / 09:36
StoryEditor

80 sklepów sieci Żabka zamkniętych z powodu powodzi. Będzie pomoc dla franczyzobiorców i mieszkańców

Wsparcie Żabki dotarło do Kłodzka (fot. Żabka Polska)

Około 80 placówek handlowych sieci Żabka zostało zamkniętych, głównie w okolicy Kłodzka. Sieć zapowiada, że wesprze swoich franczyzobiorców, którzy ucierpieli z powodu wielkiej wody. Jednocześnie Żabka organizuje pomoc dla mieszkańców zalanych terenów.

"Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi franczyzobiorcami i mamy potwierdzenie, że przebywają w bezpiecznych miejscach. W związku z alarmami powodziowymi już kilka dni temu zapewniliśmy pomoc i wskazane przez służby placówki były wyposażane w worki z piaskiem czy pompy. Prewencyjnie w sklepach zabezpieczono wszelkie sprzęty IT" - czytamy w oświadczeniu Żabki.

Sieć tłumaczy, że doszło do zamknięcia ok. 80 sklepów głównie z powodu zalania, braku prądu czy w związku z zarządzeniem przez służby ewakuacji.

"Franczyzobiorcom zapewniliśmy wodę, prowiant oraz wsparcie transportowe. Poszkodowani franczyzobiorcy będą mieć zapewnioną pomoc w tej tragicznej sytuacji, obecnie zbieramy informacje o ich potrzebach. Dodatkowo wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem  organizujemy pomoc dla ludności cywilnej zalanych miejscowości, dziś w nocy z jednego z naszych centrów logistycznych wyjedzie pomocowy tir z wodą i produktami o długim terminie ważności".

Już w poniedziałek rano Żabka poinformowała, że w nocy w eskorcie policji z PCK udało się dostarczyć wodę i suche produkty do Kłodzka. "Nie było już tam prawie dojazdu, ludzie są w strasznej sytuacji..." - przekazała nam Katarzyna Przewęzikowska, menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR w Żabce.

CZYTAJ TAKŻE: Wielka woda w południowej Polsce. Zalane sklepy, przedsiębiorcy organizują pomoc dla powodzian

12.06.2025 / 08:49
StoryEditor
Dostawcy i przetwórcy żywności w Polsce zadłużają się coraz bardziej. Handel czeka na spłatę ponad 100 mln zł

Sektor rolno-spożywczy jest winien wierzycielom na sumę 760,6 mln zł, a wiarygodność płatnicza przetwórców i dostawców staje się coraz większym problemem. Co trzeci producent żywności i napojów oceniany jest jako przeciętny lub słaby płatnik. Tylko rolnictwo pozostaje względnie stabilne, bo mimo zadłużenia, aż 99 proc. przedsiębiorców rolnych ma najwyższą wiarygodność płatniczą – wynika z analizy KRD. Do największych wierzycieli należy branża handlowa.

Jak przekonują eksperci z PMR Market Experts, wartość polskiego rynku spożywczego będzie rosła o 5 proc. rocznie do 2029 roku. Mimo tak dobrych prognoz, kondycja finansowa firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 10:07
StoryEditor
Doda z ważną rolą w Uber Eats. Platforma już w 130 miastach
Doda została twarzą Uber Eats (mat. prasowe)

Uber Eats, platforma do zamawiania posiłków oraz zakupów z dostawą do domu, wystartowała 2 czerwca z pierwszą polską kampanią. Jej twarzą została Doda – jedna z najbardziej rozpoznawalnych i wyrazistych postaci polskiego show-biznesu.

Celem kampanii jest podkreślenie, jak Uber Eats wspiera użytkowników w celebracji codziennych chwil, kiedy jedzenie staje się dopełnieniem emocji – niezależnie od tego, czy to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 12:26