Wywiady realizowane jako element kampanii #DobrzeMieć Żabkę! to w sumie 25 rozmów z franczyzobiorcami o drodze do sukcesu. Gośćmi Katarzyny Dowbor są barwne osobowości – od małżeństw wspólnie prowadzących biznes, przez popularną tiktokerkę, po obcokrajowców, którzy w Polsce rozpoczęli swoją przedsiębiorczą działalność. Co tydzień, począwszy od 7 maja emitowane są nowe odcinki, które można obejrzeć i odsłuchać:
- w formie video na kanale @ŻabkaBiznes: https://www.youtube.com/@ZabkaBiznes
- na popularnych platformach podcastowych (Spotify, Deezer)
- oraz na stronie www.zabka.pl/franczyza/podcasty.
Jedną z takich historii dzielą się Natalia i Łukasz Lizikowie – para, która wspólnie prowadzi sklepy pod szyldem Żabki: – Żabka nie tylko wzmocniła nasz związek, ale pozwala nam łączyć życie rodzinne z realizacją marzeń. Dzielimy się obowiązkami, rozwijamy zespoły, wychowujemy dzieci i… mamy czas na pasję do koni – podkreślają zgodnie w rozmowie.
Dla Ewy Bosak z Świdwina franczyza z Żabką stała się sposobem na nowy start po powrocie z emigracji: – Po 15 latach w Irlandii wróciłam do Polski i postanowiłam zbudować swoje życie od nowa. W Żabce cenię to, że zarządzam własnym grafikiem – mogę być mamą trzech córek i jednocześnie aktywnie pracować. Sama dla siebie jestem szefem, a to daje mi dużą elastyczność – mówi z dumą.
Nie brakuje również historii osób z doświadczeniem międzynarodowym. Ihor Sliusar przyjechał z Ukrainy jako student ekonomii, a dziś rozwija się w sieci Żabka: – Najpierw pracowałem w magazynie, później jako kasjer, aż zostałem partnerem ds. rozwoju franczyzy. Byłem świadkiem jak osoby, które rekrutowałem zaczęły pisać swoją własną franczyzową historię pod szyldem Żabki. W końcu przyszedł moment, że sam postanowiłem napisać swoją i tak zaczęła się moja droga jako franczyzobiorcy tej sieci. Choć mój sklep jest w sporej mierze trafficowy staram się, by każdy mógł powiedzieć: „to mój sklep”. Relacje budują sprzedaż – podsumowuje Ihor, który jest franczyzobiorcą Żabki z warszawskiego Mokotowa.
O swoim doświadczeniu opowiada również Aleksandra Puławska, która od pięciu lat działa w sieci Żabka, a oprócz tego jest znana tik-tokerką, której filmiki ogląda średnio kilkadziesiąt, a nawet kilkaset tysięcy osób: – Wsparcie ze strony Żabki dało mi poczucie bezpieczeństwa i pewności w działaniu. Dzięki dobrym wynikom otrzymałam możliwość prowadzenia sklepu sezonowego nad morzem i choć oddalony jest aż o 430 km od domu, to była to dobra i korzystna decyzja – mówi franczyzobiorczyni Żabki z Olsztyna.
Podcasty to prawdziwe historie ludzi, którzy dzięki wsparciu sieci budują swoje firmy, realizują pasje i spełniają marzenia. To także dowód na to, że franczyza w Żabce to nie tylko model biznesowy – to społeczność ludzi z charakterem, odwagą i sercem do działania.
Więcej informacji: https://www.zabka.pl/franczyza/podcasty/