27.03.2020 / 12:07
StoryEditor

Netto Polska ogranicza limit klientów w sklepach. Konkurencja obostrzenia już wprowadziła

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)
W związku z epidemią koronawirusa, sieć handlowa Netto poinformowała o możliwości ograniczenia liczby osób robiących zakupy na terenie swoich sklepów. W razie konieczności, wprowadzony zostanie limit 50 klientów przebywających jednocześnie w danej placówce. Rozwiązanie ma na celu zapewnienie przestrzegania minimalnych odległości między osobami w sklepie i zwiększenie ich bezpieczeństwa.

–  Mamy pełną świadomość zagrożenia, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić kolejne rozwiązanie, służące bezpieczeństwu na terenie naszych sklepów – mówi Mariola Skolimowska, PR&...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 15:15
StoryEditor
Lidl Polska oferuje ponad 1500 produktów z certyfikatami zrównoważonego rozwoju
Na zdj. szyld na sklepie dyskontowej sieci Lidl (fot. PixelBiss/Shutterstock)

Coraz więcej konsumentów w Polsce zwraca uwagę na pochodzenie i sposób wytwarzania kupowanych produktów. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w działaniach sieci handlowych, które coraz częściej rozwijają ofertę certyfikowanych artykułów spożywczych. Jak w praktyce wygląda podejście Lidla do kwestii bezpieczeństwa żywności i zrównoważonego rozwoju?

Połowa Polaków stara się wybierać produkty uznawane za bardziej zrównoważone

Według danych z raportu "Ekobarometr" przygotowanego przez SW Research, ponad połowa Polaków ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 13:06
StoryEditor
System kaucyjny jest, ale zarazem go nie ma. Oto jak zachowują się Polacy
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jak pokazuje najnowszy raport UCE Research i Shopfully, 12,1 proc. konsumentów deklaruje, że już skorzystało z systemu kaucyjnego. Aż 85,2 proc. jeszcze tego nie zrobiło, a 2,7 proc. nie pamięta, czy miało z nim kontakt. Autorzy badania podkreślają, że wyniki odzwierciedlają cały schemat problemów, z którymi obecnie mierzą się Polacy.

Według raportu, niskie zaangażowanie konsumentów to naturalny efekt początkowego okresu funkcjonowania systemu. Wielu Polaków dopiero uczy się, jak dokładnie działa mechanizm zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. listopad 2025 23:52