17.05.2023 / 11:26
StoryEditor

Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabce, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023

Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska (fot. Żabka)
Swoją obecność na kongresie Retail Trends 2023 potwierdził Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska. Wydarzenie odbędzie się już 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Nie czekaj, Ty również możesz się zarejestrować i wziąć udział w kongresie.

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

Przemysław Kijewski to menedżer związany z siecią Żabka już od ponad 16 lat. Rozpoczynał pracę w tej firmie od stanowiska head of financial settlements, następnie był dyrektorem sprzedaży, dyrektorem ds. strategii i marketingu, członkiem zarządu i - obecnie - dyrektorem ds. operacyjnych.

Kijewski będzie reprezentował Żabkę podczas debaty "New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu". W dyskusji moderowanej przez naszego redaktora naczelnego Łukasza Stępniaka wezmą udział:
- Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska
- Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska
- Paweł Surówka, CEO Grupa Eurocash
- Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych, Żabka Polska
- Marek Sypek, prezes zarządu, Stock Polska
- Krzysztof Andrzejewski, szef Rady Nadzorczej sieci Studenac
- Michał Gójski, partner PwC Polska
- Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ

Podczas debaty "New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu" spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak w obecnej sytuacji firmy detaliczne tworzą wartość dla konsumentów. Zastanowimy się nad nowymi możliwościami budowania wartości w handlu i nad technologiami, które pomagają realizować to zadanie. Porozmawiamy o tym, że duży kryzys oznacza potrzebę wielkiej odpowiedzialności przedsiębiorców wobec konsumentów.

Ponadto w trakcie wspomnianej debaty będziemy dyskutować o tym, czy (jak?) w czasach niepewności ekonomicznej można budować lojalność i zaangażowanie. Zastanowimy się, czy w czasach galopującej inflacji cena rzeczywiście "jest wszystkim" - a jeśli nie, to co determinuje zachowania i oczekiwania konsumenta w tym trudnym momencie. Pochylimy się także nad strategiami, jakie przyjęli detaliści na czas odbudowy rynku i transformacji konsumenta.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

 

23.04.2025 / 17:14
StoryEditor
Brama do rynków azjatyckich przymknięta na polski drób. Wszystko przez grypę ptaków
Polski drób nie pojedzie do części Azji. Hong Kong zakazał eksportu ze względu na grypę ptaków (Fot. Canva)

Przez kolejne ogniska grypy ptaków producenci drobiu tracą ważnych odbiorców. Właśnie decyzję o wstrzymaniu eksportu mięsa drobiowego z części Polski podjął kraj uznawany za bramę do rynku chińskiego i innych rynków azjatyckich.

Z artykułu dowiesz się:

  • Eksport mięsa drobiowego z części Wielkopolski do Hongkongu wstrzymany
  • Hongkong to brama do eksportu polskiego drobiu na rynek chiński
  • Czy polska branża drobiarska jest odporna na podobne wstrząsy?

Eksport polskiego mięsa drobiowego do Hongkongu wstrzymany

Ze względu na potwierdzenie nowego ogniska grypy ptaków w Polsce, 23 kwietnia 2025 roku władze Hongkongu nakazały wstrzymanie importu mięsa drobiowego i jego przetworów oraz jaj drobiowych z okolic Rawicza. Podobne ograniczenia spotkały także USA.

Przeczytaj także ten artykuł: Grypa ptaków znów atakuje. Czy KE zaostrzy restrykcje dla branży drobiarskiej?

Centrum Bezpieczeństwa Żywności (CFS) Departamentu Żywności i Higieny Środowiska Hongkongu w swoim komunikacie zapewnia także, że na bieżąco będzie monitorować sytuację i podejmować odpowiednie działania.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 08:28
StoryEditor
Cel Grupy CCC na 2025 rok: 12 mld zł przychodu i rentowność EBITDA na poziomie 20 proc.
Dariusz Miłek, prezes zarządu Grupy CCC, wyznaczył jej ambitne plany na ten rok (fot. CCC)

Grupa CCC podsumowała wyniki czwartego kwartału i całoroczny zysk netto, który okazał się rekordowy - ponad 1 mld zł. Podała też cele finansowe na ten rok.

Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła trzykrotny wzrost zysku operacyjnego i blisko dwukrotnie wyższy, sięgający 448 mln zł, wynik EBITDA. Grupa odnotowała wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 06:22