17.05.2023 / 11:26
StoryEditor

Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabce, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023

Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska (fot. Żabka)
Swoją obecność na kongresie Retail Trends 2023 potwierdził Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska. Wydarzenie odbędzie się już 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Nie czekaj, Ty również możesz się zarejestrować i wziąć udział w kongresie.

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

Przemysław Kijewski to menedżer związany z siecią Żabka już od ponad 16 lat. Rozpoczynał pracę w tej firmie od stanowiska head of financial settlements, następnie był dyrektorem sprzedaży, dyrektorem ds. strategii i marketingu, członkiem zarządu i - obecnie - dyrektorem ds. operacyjnych.

Kijewski będzie reprezentował Żabkę podczas debaty "New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu". W dyskusji moderowanej przez naszego redaktora naczelnego Łukasza Stępniaka wezmą udział:
- Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska
- Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska
- Paweł Surówka, CEO Grupa Eurocash
- Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych, Żabka Polska
- Marek Sypek, prezes zarządu, Stock Polska
- Krzysztof Andrzejewski, szef Rady Nadzorczej sieci Studenac
- Michał Gójski, partner PwC Polska
- Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ

Podczas debaty "New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu" spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak w obecnej sytuacji firmy detaliczne tworzą wartość dla konsumentów. Zastanowimy się nad nowymi możliwościami budowania wartości w handlu i nad technologiami, które pomagają realizować to zadanie. Porozmawiamy o tym, że duży kryzys oznacza potrzebę wielkiej odpowiedzialności przedsiębiorców wobec konsumentów.

Ponadto w trakcie wspomnianej debaty będziemy dyskutować o tym, czy (jak?) w czasach niepewności ekonomicznej można budować lojalność i zaangażowanie. Zastanowimy się, czy w czasach galopującej inflacji cena rzeczywiście "jest wszystkim" - a jeśli nie, to co determinuje zachowania i oczekiwania konsumenta w tym trudnym momencie. Pochylimy się także nad strategiami, jakie przyjęli detaliści na czas odbudowy rynku i transformacji konsumenta.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

 

16.09.2025 / 18:42
StoryEditor
Kolejna zmiana na szczycie Nestle! Paul Bulcke odchodzi, kto go zastąpi na stanowisku przewodniczącego?
DAVOS/SWITZERLAND, 30JAN10 - Paul Bulcke, Chief Executive Officer, Nestle, Switzerland; Co-Chair of the Governors Meeting for Consumer Industries 2010 captured during the session ‘Global Industry Outlook: Health, Consumers, Tech and Travel‘ at the congress centre of the Annual Meeting 2010 of the World Economic Forum in Davos, Switzerland, January 30, 2010. Copyright by World Economic Forum swiss-image.ch/Photo by Michael Wuertenberg  

Rada Dyrektorów Nestlé S.A. ogłosiła, że Pablo Isla obejmie funkcję Przewodniczącego ze skutkiem od 1 października, po wcześniejszym niż planowano odejściu Paula Bulcke’a. Dick Boer i Marie-Gabrielle Ineichen-Fleisch obejmują stanowiska wiceprzewodniczących.

Rada Dyrektorów Nestlé S.A. ogłosiła, że Pablo Isla obejmie funkcję Przewodniczącego ze skutkiem od 1 października, w następstwie decyzji Paula Bulcke’a o wcześniejszym niż plan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 15:06
StoryEditor
Stokrotka zyskuje! Co pokazują wyniki właściciela jednej z największych sieci supermarketów w Polsce
Sklep sieci Stokrotka w Ząbkach

Litewska Grupa Maxima, właściciel m.in. sieci Stokrotka w Polsce, podsumowała wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku. Skonsolidowane przychody Grupy wzrosły o 3,5% rok do roku, osiągając poziom 3,07 mld euro. Sprzedaż porównywalna (LFL), liczona w stałych kursach walut, zwiększyła się o 2,3%.

Największy wkład we wzrost w ramach Grupa Maxima miała Litwa, gdzie przychody wzrosły o 4,5% do 1,1 mld euro. W Polsce i Bułgarii dynamika była nieco niższa, co wynikało m.in. z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 00:36