07.12.2022 / 12:06
StoryEditor

Wicepremier Henryk Kowalczyk pytany o przejęcie Żabki: Chętnie nabędziemy jakąkolwiek sieć sklepów spożywczych

Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Henryk Kowalczyk, wicepremier i minister rolnictwa, w trakcie wywiadu w TOK FM zachwalał pomysł prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego dotyczacy nabycia sieci Żabka od funduszu CVC Capital Partners przez Krajową Grupę Spożywczą. Z jego wypowiedzi wynikało jednak, że w grę wchodzi przejęcie "jakiejkolwiek" innej sieci sklepów z żywnością.

- Z nikim nie rozmawiamy konkretnie i trudno żebym tu na antenie mówił, z kim rozmawiamy. Natomiast chętnie nabędziemy jakąkolwiek sieć sklepów spożywczych - powiedział ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 15:52
StoryEditor
Dlaczego jedzenie drożeje? 10 kluczowych czynników wpływających na ceny żywności
10 czynników wpływających na ceny żywności. Co decyduje o cenach w sklepie? (fot. Shutterstock)

Ceny żywności pozostają jednym z najczęściej komentowanych tematów w debacie publicznej i prywatnych budżetach domowych. Chociaż konsumenci często szukają przyczyn wzrostów na półkach sklepowych, rzeczywisty mechanizm kształtowania cen jest znacznie bardziej złożony. Co tak naprawdę decyduje o cenie chleba, mleka czy mięsa, które trafiają codziennie do naszych koszyków?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Ile kosztują opakowania w cenie detalicznej?
  • Jak polityka monetarna wpływa na ceny żywności?
  • Kursy walut a cena na półce sklepowej
  • Ja...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:43
StoryEditor
Prezes Starbucksa zarabia ponad sześć tysięcy razy więcej niż przeciętny pracownik tej sieci kawiarni
Brian Niccol, CEO Starbucks (fot. Starbucks)

Brian Niccol, CEO Starbucksa zarobił 6666 razy więcej niż przeciętny pracownik sieci kawiarni. Dysproporcje między zarobkami najważniejszych menedżerów i szeregowych pracowników cały czas się zwiększają.

O sprawie pisze bankier.pl, który podkreśla, że Niccol zarobił w tym roku już 98 mln dolarów, podczas gdy przeciętny pracownik Starbucksa ok. 15 tysięcy dolarów. To największa r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 18:04