06.06.2024 / 08:57
StoryEditor

Jagoda Gwardys-Zientara zmienia stanowisko w Carrefour Rumunia. Jaką rolę będzie pełniła teraz?

Jagoda Gwardys-Zientara, dyrektor operacyjny rumuńskiego oddziału Carrefour z początkiem czerwca zmieniła stanowisko (fot. LinkedIn)
3 czerwca Jagoda Gwardys-Zientara, dotychczasowa dyrektor operacyjna (COO) rumuńskiego oddziału sieci Carrefour, objęła w nim stanowisko dyrektora ds. handlu i zakupów. Wraz z tą zmianą stanowisko COO zostało zlikwidowane.

Jako dyrektor ds. handlu i zakupów Jagoda Gwardys-Zientara będzie nadzorowała działania związane z zakupami, łańcuchem dostaw i logistyką – podaje portal businessmagazin.ro.

– Jestem zachwycony możliwością objęcia nowej roli w firmie, z zasadniczymi obowiązkami związanymi z zapewnieniem naszym klientom przyjemnych zakupów – stwierdziła nowo powołana dyrektor. – Jestem przekonana, że ​​dzięki lokalnym partnerstwom i innowacjom uda nam się wprowadzić świeże produkty na półki wieloformatowej sieci Carrefour, optymalizując jednocześnie procesy i wnosząc wartość dodaną na każdym etapie łańcucha dostaw – dodała Jagoda Gwardys-Zientara.

Carrefour Rumunia bez dyrektora operacyjnego

Menedżerka z Polski przejęła rolę dyrektora ds. handlu i zakupów w Carrefour Rumunia od Vincenta Arnaulta, który kontynuuje karierę w Grupie Carrefour, ale we francuskim zespole. Wraz z tą zmianą, stanowisko dyrektora operacyjnego w rumuńskim oddziale sieci, zajmowane wcześniej właśnie przez Jagodę Gwardys-Zientarę, zostało zlikwidowane. Obowiązki z nim związane mają zostać rozdzielone pomiędzy członków zarządu.

Więcej zmian kadrowych

]Mimo zmiany stanowiska Jagoda Gwardys-Zientara weszła ponownie w skład komitetu wykonawczego Carrefour Rumunia. Na członka tego organu w ostatnich dniach został też powołany Cătălin Samara, były dyrektor generalny Bringo Internaţional, który powrócił do Carrefoura, obejmując stanowisko dyrektora jednostki biznesowej Hipermarket. Wraz z nim nominację na członka komitetu wykonawczego otrzymała też Roxana Cernica, która po 20-latach spędzonych w firmie objęła stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za małe formaty.

12.09.2025 / 10:58
StoryEditor
Znana firma kosmetyczna współpracowała z SS w obozie koncentracyjnym w Dachau!. Jak firma się tłumaczy?
Znana firma kosmetyczna współpracowała z SS w Dachau. Jak firma się tłumaczy? (fot. Canva)

Producent naturalnych kosmetyków Weleda miał współpracować z SS w obozie koncentracyjnym w Dachau. Najnowsze ustalenia historyków wskazują, że Weleda miała dostarczać produkty wykorzystywane w eksperymentach medycznych na więźniach obozu. Spółka właśnie wydała oświadczenie w tej sprawie.

W artykule przeczytasz:

  • Weleda miała związki z działalnością SS w obozie koncentracyjnym Dachau
  • Czy produkty Weleda były wykorzystywane do eksperymentów medycznych na ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 14:12
StoryEditor
Sieć Intersport z gigantyczną stratą. Opóźnienia dostaw i niesprzyjająca pogoda uderzyły w sprzedaż spółki
Sieć Intersport podjęła działania zmierzające do poprawy rentowności. Spółka zdecydowała się na eliminację nierentownych sklepów i skoncentrowanie rozwoju na lokalizacjach z największym potencjałem handlowym.

Spółka Intersport Polska S.A., zarządzająca siecią sklepów z artykułami sportowymi i turystycznymi zakończyła rok obrotowy 2024/2025 ze stratą netto wynoszącą 49,96 mln zł. Spółka wskazuje, że na gorszy wynik finansowy wpłynęły przede wszystkim opóźnienia w dostawach produktów na sezon jesienno-zimowy, wyjątkowo niekorzystna pogoda w styczniu i lutym oraz zmniejszona liczba sklepów stacjonarnych. Pomimo trudności widoczny jest jednak wzrost w sprzedaży internetowej oraz działania modernizacyjne, które mają przygotować firmę do odbicia w kolejnych latach.

Intersport: Strata netto i niższe przychody ze sprzedaży

Na dzień 31 marca 2025 roku aktywa i pasywa Intersport Polska wyniosły ponad 165,7 mln zł, jednak spółka zakończyła ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 09:18