27.10.2025 / 08:29
StoryEditor

Zakupy na e-zeszyt. Płatności odroczone wkraczają do sklepów spożywczych

W sierpniu Żabka rozpoczęła pilotaż własnej usługi typu BNPL, którą nazwała Żappo (fot. mat. prasowe)

Jeszcze kilka lat temu płatności odroczone za podstawowe zakupy spożywcze, szczególnie w sklepach stacjonarnych, wydawały się abstrakcją. Dlaczego więc firmy wdrażają dziś tego typu rozwiązania?

BNPL (skrót od buy now, pay later) to forma krótkoterminowego finansowania zakupów, w której klient otrzymuje towar od razu, ale płatności dokonuje w przyszłości – jednorazowo l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 12:36
StoryEditor
Polomarket stawia na personalizację. Sieć inwestuje w rozwiązanie, które ma ją "zbliżyć" do klientów
Sieć Polomarket chce ”zbliżyć” się do klientów inwestując w nowy system CRM (fot. materiały prasowe)

Sieć supermarketów Polomarket wprowadziła zaawansowany, zintegrowany system CRM, który ma zrewolucjonizować sposób komunikacji z klientami. Zamiast uniwersalnych komunikatów, sieć stawia teraz na pełną personalizację w tym treści, promocje i kupony rabatowe dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Nowy rozwiązanie zastąpiło dotychczasowe narzędzia, umożliwiając tworzenie spójnej komunikacji w wielu kanałach – przede wszystkim w aplikacji mobilnej sieci Polomark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 17:34
StoryEditor
Co zachęca konsumentów do zakupów w internecie? Dane mówią jednoznacznie
Konsumenci chcą szybkich i niezawodnych dostaw (fot. Materiały Prasowe)

Z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Logistyka i dostawy. Klucz do e‑sukcesu 2025” opracowanego przez Mobile Institute, wynika, że aż 86 proc. e‑kupujących oczekuje dostawy w ciągu maksymalnie 48 godzin. Blisko 70 proc. deklaruje, że otrzymuje przesyłki w obiecanym terminie. Szybkość i niezawodność w sektorze delivery to klucz.

Autorzy raportu przekonują, że dostawa staje się dziś nie tylko technicznym elementem procesu zakupowego, ale ważną częścią pozytywnego doświadczenia zakupowego. Ponad 40 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. październik 2025 08:31