30.06.2016 / 11:31
StoryEditor

Franczyza Laboo gwarantuje sprawdzone rozwiązania

Roman Gajczewski, wiceprezes zarządu, Drogerie Laboo ()
Pod szyldem Laboo działa w Polsce ponad 670 punktów. Naszym partnerom oferujemy atrakcyjne i zróżnicowane formaty współpracy. Stwarzamy możliwości rozwoju zarówno dla drogerii, sklepów kosmetyczno-chemicznych, jak i sklepów spożywczych z półką kosmetyczno-chemiczną.

Zapewniamy również doradztwo w zakresie otwierania i prowadzenia biznesu oraz szkolenia dla właścicieli i personelu. Placówki zrzeszone w Laboo otrzymują atrakcyjne warunki hand...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 14:51
StoryEditor
EPP przejmuje zarządzanie portfelem centrów handlowych, w których kotwicą są hipermarkety Auchan. Czy ta zmiana tchnie w obiekty nowego ducha?
Centrum handlowe M1 w Markach, podobnie jak wszystkie obiekty pod tym szyldem, będzie od 1 maja br. zarządzane przez EPP (fot. materiały prasowe)
1 maja br. EPP przejmuje od Metro Properties Polska zarządzanie dziewięcioma centrami handlowymi M1 oraz trzema Power Parkami. Do EPP dołączy też część dotychczasowych pracowników Metro Properties, w tym lokalne zespoły zarządzające wspomnianymi obiektami. Wydaje się, że ta zmiana oznacza rewolucję nie tylko dla pracowników.

Spółka EPP zapowiada, że planuje rozwój wszystkich 12 obiektów handlowych, których zarządzanie będzie od 1 maja br. w jej kompetencjach. W tym celu zamierza przeprowadzić w nich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 13:56
StoryEditor
W każdym Lidlu stanie butelkomat. Czy jednak sieć zdąży przed końcem roku? [TYLKO U NAS]
W każdym Lidlu stanie butelkomat (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W ponad 50 sklepach Lidl Polska udostępnił już w ramach testu butelkomaty, do których klienci mogą zwrócić plastikową butelkę i otrzymać za to kupon rabatowy na 5 gr. Celem sieci jest poznanie systemu kaucyjnego od strony operacyjnej. – Przede wszystkim zależy nam na sprawdzeniu obsługi maszyn, zapotrzebowania na miejsce w sklepie, logistyki odbioru odpadów, rozwiązań IT, a także czasu i zakresu przebudowy sklepów czy serwisu recyklomatów – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska.

Lidlowe butelkomaty zlokalizowane są w specjalnie dobudowanych pomieszczeniach lub wewnątrz sklepów. Aleksandra Robaszkiewicz podkreśla, że ze względu na to, że jest to akcja pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 09:32