24.04.2017 / 13:35
StoryEditor

Klienta w sklepie trzeba... wyhamować. Proste porady, jak zwiększyć sprzedaż

– Interes nie idzie, bo ludzie pieniędzy nie mają i chodzą do hipermarketu, zamiast do mnie – żali się właściciel sklepu, prowadzonego w okolicy, gdzie swe posiadłości mają najbogatsi Polacy. Nie umie powiązać faktu braku klientów z tym, że jego sklep z zewnątrz przypomina obskurny blaszak. Jeśli nie zachęcimy klientów z ulicy do wejścia do środka, to nawet w dobrej lokalizacji placówka będzie nierentowna.

Zadanie przyciągania uwagi przechodniów pełnią szyld oraz witryna. To wizytówka sklepu, dlatego kierownik powinien regularnie sprawdzać wygląd elewacji, kontrolować czystość szy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01.12.2023 / 11:03
StoryEditor
Obowiązek informowania o grzywnach UOKiK oraz karny zakaz reklamy dla handlowych gigantów, to niektóre pomysły polskich przedsiębiorców na ratowanie handlu tradycyjnego
Polscy kupcy są gotowi rywalizować z gigantami detalu spożywczego na sprawiedliwych warunkach (fot. Shutterstock)
Polski handel niezależny od lat ugina się pod presją wielkich sieci handlowych, które krok po kroku przejmują kolejne udziały w rynku spożywczym. Właściciele pojedynczych sklepów czy lokalnych sieci handlowych przekonują, że kontynuacja tego trendu może mieć katastrofalne skutki dla konsumentów, społeczności lokalnych, przedsiębiorców i całej gospodarki. Podejmują różne działania, by poprawić swoją konkurencyjność, ale potrzebują realnego wsparcia i ochrony ze strony państwa. Czego oczekują polscy detaliści?

Polscy właściciele sklepów spożywczych starają się zainteresować rządzących problemami małych i średnich firm z branży handlowej i wskazują działania, które mogłyby ułatwić im k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 10:55
StoryEditor
Allegro wybrało nową agencję reklamową. Odpowiada za obsługę strategiczną i kreatywną
Allegro wybrało nową agencję reklamową (Allegro)
Na rynku polskim i czeskim, a docelowo także na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej Allegro będzie obsługiwać agencja DDB Warsaw. Zajmie się obsługą strategiczno-kreatywną.

Agencja DDB Warsaw wygrała przetarg na obsługę Allegro na rynku polskim i czeskim. Jak podaje spółka, współpraca rozpocznie się od stycznia 2024 roku i docelowo obejmie wszystk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01. grudzień 2023 20:29