20.10.2016 / 13:27
StoryEditor

Lidl zaprezentował "sklep przyszłości". Zobacz zdjęcia 600. placówki sieci w Polsce

Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Poznański Lidl jest 600. placówką sieci w Polsce, a zarazem pierwszą w nowym koncepcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Lidl otworzyła 20 października w Poznaniu swój 600. sklep w Polsce. Placówka zaaranżowana została w zupełnie nowy sposób i zawarto w niej kilka konceptów debiutujących w Lidlu w naszym kraju, takich jak Lidl To Go czy "Świeży pomysł na każdy dzień".

- 600. sklep sieci Lidl w Polsce to nie tylko nowy wymiar zakupów dla naszych klientów, lecz przede wszystkim wyznacznik kierunku rozwoju Lidl Polska i zwieńczenie wielu lat pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 06:44