21.02.2018 / 09:05
StoryEditor

Maxima daje sobie więcej czasu na przejęcie Emperii

Stokrotka (fot. materiały prasowe, Emperia Holding)
Litewska firma Maxima Grupe podjęła decyzję o przedłużeniu zapisów w wezwaniu na Emperię do 16 marca. Pierwotny termin upływał 21 lutego. Przyczyną przedłużenia jest, jak podał Dom Maklerski mBanku, czas niezbędny do otrzymania decyzji o udzieleniu zgody na transakcję przez prezesa UOKiK.

- W związku z tym, że polski Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów jeszcze nie wydał zgody na koncentrację sieci handlowych, przedłużyliśmy o przedłużeniu zapisów w wezwaniu n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 18:37
StoryEditor
Zaskakujące badanie. Osoby zamożne chętniej niż zwykli zjadacze chleba kupują w sieci w sklepach słabo ocenianych
Zamożni konusmenci chętniej ryzykują zakupy w słabo ocenianych sklepach (Shutterstock)

Im kto bogatszy, tym chętniej kupuje w w niżej ocenianych sklepach internetowych. Firmy oceniane na "dwóję" są blisko cztery razy częściej akceptowane przez osoby zamożne, czyli takie, które zarabiają powyżej 9 tys. złotych na rękę miesięcznie, niż przez Polaków zarabiających poniżej średniej krajowej.

Większość polskich internautów (70,16 proc.) robi zakupy przede wszystkim w firmach internetowych, które mają średnią ocenę na poziomie czterech lub pięciu gwiazdek. A zatem bli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.11.2024 / 09:52
StoryEditor
DM buduje mikrokosmos. "Zawsze jest miejsce dla dwóch graczy na rynku" [WYWIAD]
Od lewej: Markus Trojansky i Henri Hampe (fot. Agata Grysiak/wiadomoscikosmetyczne.pl)

Rozmowa z Markusem Trojanskim, dyrektorem zarządzającym oraz Henrim Hampem, dyrektorem obszaru administracji i sprzedaży DM Drogerie Markt w Polsce.

Jakie są kluczowe założenia strategii dla DM w Polsce na najbliższe trzy-pięć lat?

Markus Trojansky: W Polsce realizujemy strategię omnichannel, co oznacza, że klienci ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 22:10