19.04.2017 / 13:45
StoryEditor

Simply Market przejdzie rebranding na Auchan Supermarket

Grupa Auchan planuje zmianę szyldów na wszystkich sklepach sieci Simply Market w Polsce na Auchan Supermarket - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Będzie to jeden z elementów realizowanej przez firmę strategii skupienia całej działalności detalicznej wokół szyldu Auchan.

Francuska grupa posiada w Polsce 110 sklepów, w tym 77 hipermarketów Auchan oraz 33 supermarkety Simply Market. Te drugie działają głównie w województwie mazowieckim (16 placów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23.11.2023 / 14:34
StoryEditor
Chorten rozbudowuje centralę. Grupa chce oferować nowe usługi i rozwijać zespół specjalistów
Centrala Chortenu w Łyskach k. Białegostoku (fot. mat. prasowe)
Zrzeszająca już ponad 2,5 tys. sklepów partnerskich Grupa Chorten powiększyła powierzchnię biurową w swojej centrali w Łyskach k. Białegostoku o blisko 1 tys. mkw. To miejsce, z którego grupa zarządzana jest już od dwóch lat.

Chorten zapowiada, że dzięki rozbudowie biura przy ul. Usługowej 2 w Łyskach będzie mógł "oferować nowe usługi i rozwijać zespół specjalistów". Co to za usługi? Tego grupa n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.11.2023 / 15:57
StoryEditor
Biedronka i Lidl napędzają sprzedaż marek własnych. Dlaczego konsumenci pokochali private labels?
Wartość marek własnych w polskim koszyku FMCG wyniosła we wrześniu tego roku 52,8 mld zł wobec 42,7 mld zł we wrześniu 2022 r. (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Konsumenci przestali robić zakupy "na autopilocie". Coraz rzadziej jest tak, że wchodzimy do sklepu i po prostu wrzucamy do koszyka to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni albo to, co pierwsze wpadnie nam w oko. W związku z kryzysem Polacy podejmują decyzje o nabyciu danego produktu bardziej refleksyjnie i tworzą adekwatne do swoich potrzeb strategie zakupowe. Zyskują na tym marki własne – wskazuje Przemysław Korotusz, junior analytics consultant NielsenIQ.

W Polsce rynek FMCG jest wart około 271 mld zł. Jak wynika z danych NielsenIQ, za prawie trzy czwarte tej wartości (72,9 proc.) odpowiadają produkty spożywcze. Udziały koszyka c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01. grudzień 2023 20:37