03.10.2017 / 11:56
StoryEditor

Poczta Polska udostępnia płatności bezgotówkowe w ramach doskonalenia oferty e-commerce

W ciągu miesiąca płatności bezgotówkowe mają być dostępne także u kuriera (fot. materiały prasowe, Poczta Polska)
Z początkiem października Poczta Polska, wspólnie z eService oraz Mastercard i Visa, udostępniła swoim klientom możliwość bezgotówkowego opłacenia przesyłek pobraniowych wydawanych w placówkach pocztowych.  Do przeprowadzenia takiej transakcji wystarczy karta płatnicza lub dowolny model smartfona, wyposażonego w aplikację mobilną banku z funkcją BLIK.

– Opcja płatności bezgotówkowej przy odbiorze przesyłki pobraniowej jest dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej. Planowane jest wdrożenie w ciągu miesiąca płatności b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 14:12
StoryEditor
Sieć Intersport z gigantyczną stratą. Opóźnienia dostaw i niesprzyjająca pogoda uderzyły w sprzedaż spółki
Sieć Intersport podjęła działania zmierzające do poprawy rentowności. Spółka zdecydowała się na eliminację nierentownych sklepów i skoncentrowanie rozwoju na lokalizacjach z największym potencjałem handlowym.

Spółka Intersport Polska S.A., zarządzająca siecią sklepów z artykułami sportowymi i turystycznymi zakończyła rok obrotowy 2024/2025 ze stratą netto wynoszącą 49,96 mln zł. Spółka wskazuje, że na gorszy wynik finansowy wpłynęły przede wszystkim opóźnienia w dostawach produktów na sezon jesienno-zimowy, wyjątkowo niekorzystna pogoda w styczniu i lutym oraz zmniejszona liczba sklepów stacjonarnych. Pomimo trudności widoczny jest jednak wzrost w sprzedaży internetowej oraz działania modernizacyjne, które mają przygotować firmę do odbicia w kolejnych latach.

Intersport: Strata netto i niższe przychody ze sprzedaży

Na dzień 31 marca 2025 roku aktywa i pasywa Intersport Polska wyniosły ponad 165,7 mln zł, jednak spółka zakończyła ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 15:43
StoryEditor
Kaufland odpowiada na groźbę strajku. Czy sieć zgodzi się na podwyżki po 1200 zł?
Kaufland odpowiada na groźbę strajku. Czy sieć zgodzi się na podwyżki po 1200 zł? (fot. ZhakYaroslav/Shutterstock + + OPZZ Konfederacja Pracy w Kauflandzie)

Związkowcy z Kaufland Polska zapowiedzieli, że jeśli sieć nie spełni ich żądań, to we wrześniu rozpoczną przygotowania do strajku. – Kaufland odczuje to w całej Polsce – zapowiada Wojciech Jendrusiak. Czy spółka zamierza pójść na ustępstwa? Jak podchodzi do podwyżek w kwocie 1200 zł dla każdego pracownika?

W artykule przeczytasz: 

  • Związkowcy żądają od Kauflandu 1200 zł podwyżki dla każdego pracownika
  • Kaufland: spełnienie takich żądań jest nierealne i groźne dla stabilności firmy
  • Kaufland Polska deklaruje chęć współpracy ze związkowcami
  • W połowie września kolejne spotkanie zarządu Kaufland Polska i związków zawodowych
  • Strajk w Kauflandzie możliwy jeszcze we wrześniu?

Związkowcy żądają od Kauflandu 1200 zł podwyżki dla każdego pracownika

Związkowcy z Konfederacji Pracy OPZZ w Kauflandzie dali czas zarządowi spółki Kaufland Polska Markety do końca sierpnia na spełnienie ich żądań.

Najważniejszy postulat to 1200 zł podwyżki wynagrodzenia zasadniczego dla każdego pracownika sieci od 1 stycznia 2026 r.

– Sytuacja jest dość dramatyczna, bo brakuje rąk do pracy, a pensje są nieco wyższe niż najniższa krajowa – tłumaczy w rozmowie z wiadomościhandlowe.pl Wojciech Jendrusiak, Przewodniczący OPZZ Konfederacja Pracy w Kauflandzie.

Drugi z nich to przestrzegania prawa przez sieć handlową oraz poszanowania wolności działalności związków zawodowych.

– Przeciążenie pracą w niemieckiej sieci handlowej stało się standardem. Zarówno w marketach, jak i w magazynach jest źle – dodaje Wojciech Jendrusiak.

Związkowcy zastrzegli, że jeśli ich żądania nie zostaną spełnione, wówczas będą to traktować jako wszczęcie sporu zbiorowego. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 16:00