08.12.2020 / 16:16
StoryEditor

Podatek handlowy mocno uderzy w sklepy. Można się spodziewać wzrostu cen i zmian w asortymencie

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. POHiD)
Handel stara się utrzymać jak najniższy poziom cen, oferując produkty wysokiej jakości. Jest to możliwe przy zachowaniu bardzo niskich marż handlowych i dużym wolumenie sprzedaży. W ostatnim czasie handel dociążono aż 20 różnymi obciążeniami fiskalnymi. W związku z tym każda dodatkowa danina będzie bardzo dotkliwie odczuwalna – powiedziała Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD) w trakcie debaty „Super Biznesu”.

W ocenie Renaty Juszkiewicz, podatek handlowy uderzy mocno w sklepy o niskiej rentowności. Podczas debaty „Super Biznesu” podkreśliła ona, że zakaz handlu w niedziele dodatkowo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.01.2025 / 14:42
StoryEditor
Zwolnienia grupowe w dużych sieciach hipermarketów. Dwie firmy zwolnią ponad 3400 pracowników ze sklepów i biur
68 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie podczas robienia tradycyjnych zakupów (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Brytyjska sieć supermarketów Tesco planuje zlikwidować około 400 miejsc pracy w sklepach i swojej siedzibie. W ten sposób operator szuka oszczędności i wydajności, aby móc dalej inwestować w rozwój biznesu. Podobną decyzję podjął kilka dni temu konkurent Tesco.

Komunikat Tesco, to druga - w ostatnim czasie - informacja o zwolnieniach grupowych ze świata brytyjskiego handlu. W zeszłym tygodniu sieć supermarketów Sainsbury poi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 12:22
StoryEditor
Czy social media zrewolucjonizują branżę beauty? Większość klientów informacje o produktach bierze właśnie z nich
Czy social media zrewolucjonizują branżę beauty? Większość klientów informacje o produktach bierze właśnie z nich (fot. Adobestock)

W dobie dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce, media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych. Jak wynika z badań zleconych przez markę Douglas, social media są nieodzownym elementem budowania relacji z klientem w sektorze beauty.

Według badań przeprowadzonych przez Minds&Roses na zlecenie Douglas, aż 64 proc. konsumentów czerpie informacje o produktach kosmetycznych z platform takich jak Instagram (20 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. luty 2025 19:42