23.08.2016 / 09:22
StoryEditor

Preferencje podatkowe dla firm z rynku nieruchomości komercyjnych

Galeria handlowa sieci Carrefour w Lublinie (materiały prasowe)
Rząd planuje wprowadzić preferencje podatkowe dla podmiotów działających na rynku nieruchomości komercyjnych. Celem rządu jest pobudzenie działalności gospodarczej w sektorze rynku nieruchomości komercyjnych na wynajem i zwiększenie w nim zaangażowania krajowego kapitału prywatnego.

Pod koniec lipca w wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów pojawiła się zapowiedź zmian legislacyjnych obejmujących ustawę o podatku dochodowym od osób prawny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 13:21
StoryEditor
Justyna Szymani z Biedronki i Marian Owerko z FoodWell w jednej debacie podczas kongresu Retail Trends 2024
Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka i Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell będą uczestnikami jednej z mini debat w trakcie kongresu Retail Trends 2024 (fot. Wiadomosci Handlowe)
Na jakim etapie rozwoju są marki własne i co ich ekspansja oznacza dla marek producenckich? Odpowiedzi na te pytania poszukamy wspólnie z Justyną Szymani, dyrektorką działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka oraz Marianem Owerko, założycielem oraz przewodniczący rady nadzorczej FoodWell w trakcie firesidechatu na kongresie Retail Trends 2024.

Wszystkie sieci detaliczne deklarują, że chcą zwiększać udział marek własnych w sprzedaży. Oznacza to, że dla brandów producenckich będzie na sklepowych półkach coraz mniej miej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 10:21
StoryEditor
Ostatnia szansa na udział w Retail Trends 2024! Dostępne są ostatnie bilety i wejściówki
Ostatnia szansa na Retail Trends! Bilety do wyczerpania zapasów!
Już tylko do 14 czerwca masz szansę kupić bilet, a w przypadku handlu otrzymać darmową wejściówkę na kluczowe wydarzenie branży retail w Polsce - kongres Retail Trends 2024! To niepowtarzalna okazja, by spotkać się z liderami rynku, poznać najnowsze trendy i odkryć innowacyjne rozwiązania, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes.

Tegoroczna edycja zapowiada się niezwykle interesująco, a program puchnie od ciekawych debat, prelekcji i rozmów na scenie z kluczowymi osobami z krajowego handlu detalicznego i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. czerwiec 2024 00:57