12.02.2024 / 17:27
StoryEditor

Zakaz handlu w niedziele dzieli społeczeństwo. Jak przebiegają demograficzne i społeczne linie podziału?

Zakaz handlu w niedziele dzieli społeczeństwo (fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Społeczeństwo polskie dzieli się w sprawie przywrócenia handlu w niedziele na dwie, niemal równe już części – za przywróceniem handlu jest obecnie 46 proc. badanych, a przeciwnych jest 44 proc. Ciekawie prezentują się linie podziału w różnych grupach konsumentów.

Kwestia przywrócenia handlu w niedziele budzi emocje wśród konsumentów. Jak wynika z najnowszego sondażu UCE Research i Grupy Oferista, tylko 10 proc. respondentów nie ma z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 14:54
StoryEditor
Lidl odpowiada na politykę celną Trumpa potężnymi inwestycjami we własną flotę kontenerowców. Dyskonter ma ciekawą strategię
Lidl chce być odporny na skutki wojny handlowej Donalda Trumpa (fot. Alexandros Michailidis/Shutterstock; Evan El-Amin/Shutterstock)

W obliczu wyzwań geopolitycznych, Lidl mocniej inwestuje we własną infrastrukturę logistyczną. Najnowszym krokiem w tym kierunku jest zamówienie pięciu nowoczesnych kontenerowców w chińskiej stoczni Guangzhou Shipyard International. Jak podaje "Handelsblatt", wartość kontraktu szacowana jest na około 600 milionów euro.

Planowana dostawa statków przewidziana jest na lata 2027-2028. Nowe jednostki mają znacząco przewyższać dotychczasowe możliwości floty operatora logistycznego Tailwind Shipping ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 16:11
StoryEditor
Allegro ma nowe źródło finansowania. Wyemitowało obligacje za miliard złotych
Zielony automat paczkowy Allegro (fot. Allegro)

Allegro zamknęło swoją debiutancką emisję obligacji pięcioletnich. Ich wartość to miliard złotych. Platforma przekonuje, że zostały bardzo pozytywnie przyjęte na rynku.

- Sukces naszej pierwszej emisji obligacji przerósł nasze oczekiwania. Takie obligacje są dzisiaj skutecznym i elastycznym narzędziem pozyskiwania kapitału. Witamy nowych inwe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. lipiec 2025 07:38