14.04.2023 / 20:57
StoryEditor

Młodzi Polacy nie chcą likwidacji zakazu handlu w niedziele! Poznaj zaskakujące wyniki nowego badania

Zakaz handlu w niedziele nie przeszkadza młodym Polakom i Polkom? (fot. Shutterstock)
Aż 78 proc. młodych Polaków nie chce likwidacji zakazu handlu w niedzielę - wynika z raportu Fundacji Konrad-Adenauer-Stiftung. Analiza powstała na bazie badania dotyczącego uczestnictwa młodych Polaków - między 18 a 30 rokiem życia - w życiu społecznym i politycznym w 2023 r. Wynik może zadziwiać. Warto przyjrzeć się mu przyjrzeć bliżej. 

Z danych wynika, że 15,3 proc. ankietowanych nie zgadza się z tym, aby zakaz handlu w niedziele powinien być zlikwidowany, a 62,7 proc. raczej się nie zgadza (łą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2025 / 11:52
StoryEditor
Jarosław Sobczyk, członek zarządu sieci Biedronka: Demografia to największe wyzwanie na dekady

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jeronimo Martins Polska, wskazuje najważniejsze trendy, które będą w nadchodzących latach wpływać na sieci detaliczne i rynek spożywczy jako całość. Jego zdaniem przez dekady największym wyzwaniem będą niekorzystne zjawiska demograficzne, a dla całej gospodarki ważne jest, by realizowana była sensowna strategia migracyjna.

Sieć Biedronka uważnie śledzi trendy konsumenckie i szerzej – trendy społeczne, wpływające na konsumpcję i na całą gospodarkę. Zdaniem Jarosława Sobczyka, członka z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 22:25
StoryEditor
Duże przejęcie na rynku produkcji marek własnych dla sieci handlowych
Amerykanie przejmują belgijskich producentów frytek pod marką własną

Koncern rolno-spożywczy J.R. Simplot Company przejmuje belgijskie spółki Clarebout i CL Warneton. Firma otrzymała właśnie zgodę na przejęcie od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie czterech spółek specjalizujących się m.in. w produkcji marek własnych dla największych sieci handlowych, głównie produktów mrożonych.

Amerykańska spółka J.R. Simplot Company, jeden z największych światowych graczy w branży rolno-spożywczej, uzyskała zgodę UOKiK na przejęcie czterech belgijskich firm: Clarebout...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. październik 2025 00:59