26.05.2023 / 12:19
StoryEditor

Krzysztof Pruszyński - ten od blachy - zainwestował w firmę produkującą zdrową żywność i suplementy diety

Krzysztof Pruszyński, twórca firmy Blachy Pruszyński zainwestował w spółkę Intenson, która produkuje zdrową żywność i suplementy diety (fot. materiały prasowe)
Specjalizująca się w produkcji superfoods i suplementów diety spółka Intenson pozyskała nowego inwestora. Został nim Krzysztof Pruszyński – założyciel firmy Blachy Pruszyński, będącej liderem w branży pokryć dachowych i elewacyjnych, zarządzający grupą kapitałową Pruszyński. Jak Intenson ma zamiar wykorzystać środki pozyskane od biznesmena?

Strony nie zdradzają kwoty transakcji, wiadomo jednak, że pozyskane dzięki niej środki pozwolić mają spółce Intenson na sprawną realizację projektów rozwojowych planowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2024 / 12:52
StoryEditor
Kappahl otwiera po modernizacji sklep w Parku Handlowym Matarnia. To jeden z największych salonów sieci w Polsce

Kappahl zmodernizował swój sklep w Parku Handlowym Matarnia. Ponownie uruchomiona placówka to piąty salon marki na Pomorzu – pozostałe funkcjonują w Gdańsku, Rumi oraz Elblągu. Jest to jeden z największych obiektów sieci Kappahl w Polsce, jego powierzchnia handlowa to 860 mkw.

Zmodernizowany sklep Kappahl został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. Oferta obejmuje wybór odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej oraz kolekcję Newbie – marki o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.08.2024 / 11:51
StoryEditor
Stokrotka przyłącza się do wojny cenowej? Rozdaje masło prawie za darmo
Stokrotka w Pruszkowie (fot. Robson90/Shutterstock)

Od czwartku do przyszłej środy w sieci Stokrotka trwa akcja „Taniej się nie da!”. Masło można dostać już za 1 grosz.

Od czwartku, 29 sierpnia, w Stokrotce można kupić Masło Ekstra Polskie Mlekovita 200 g tylko za 1 grosz. Jest jednak pewnien haczyk -  trzeba zrobić zakupy za minimum 100 złot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. wrzesień 2024 03:07