23.04.2019 / 17:04
StoryEditor

Lidl wprowadza do oferty polskich sklepów biodegradowalne tekstylia

(Lidl Polska)
Lidl Polska wprowadza do swoich sklepów pierwsze produkty tekstylne, które są degradowalne w cyklu biologicznym. Jest to możliwe dzięki biodegradowalnym farbom drukarskim do tekstyliów, które Lidl wdrożył we współpracy z działającą na całym świecie Grupą CHT, z siedzibą w Tübingen produkującą specjalistyczne wyroby chemiczne, Instytutem Doradczym EPEA prowadzącym działalność na rynkach międzynarodowych oraz Beneficial Design Institute. Pierwsze produkty tekstylne m.in. dwustronna pościel dziecięca z nadrukiem opatrzone certyfikatem Cradle to Cradle już są dostępne we wszystkich sklepach Lidl.

Lidl Polska podkreśla, że „prowadzając do sklepów produkty oznaczone certyfikatem Cradle to Cradle zapewnia klientom dostęp do ekologicznych tekstyliów wysokiej jakości w atrakc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 16:32
StoryEditor

Frigo Logistics testuje dostawy ciężarówką elektryczną. Jaki sprzęt sprawdza?

Ciężarówka elektryczna firmy Scania testowana przez Frigo Logistics
Operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych, Frigo Logistics przeprowadził testy dostaw z wykorzystaniem elektrycznego pojazdu ciężarowego. Zasilana bateriami Scania P230 B4x2NB jeździła na terenie aglomeracji śląskiej.

Jak zwraca uwagę firma, po świecie jeździ 4,5 mln ciężarówek i naczep chłodni. Przekłada się to na aż 53 mld ton CO2 rocznie. Transport jest jednym z głównych źródeł emisji dwut...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 18:43
StoryEditor

Które sieci w Polsce mają dostęp do największej liczby klientów? Wyniki tych badań mogą zaskakiwać

Z analizy GfK i NielsenIQ wynika, że liderami, jeśli chodzi o dostęp do klientów są sieci Media Expert i Biedronka (fot. shutterstock)
Choć Żabka jest siecią z największą liczbą placówek w kraju, to wcale nie ona dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o liczbę klientów, do których ma dostęp. Pod tym względem lepiej od Żabki wypadają dwaj inni gracze detaliczni. Nazwę pierwszego można zgadnąć bez większego problemu, ale z poprawnym wytypowaniem drugiego wiele osób miałoby już problem.

Z analizy GfK i NielsenIQ, przygotowanej dla „Rzeczpospolitej” wynika, że liderami, jeśli chodzi o dostęp do klientów, są sieci Media Expert i Biedronka. Obydwie mają dostęp aż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 19:58