19.10.2020 / 18:06
StoryEditor

Gabriel Ragy, Procter&Gamble: Ludzie trzymają się bliżej domu i bardziej o niego dbają

Gabriel Ragy, prezes zarządu Procter&Gamble CEE (Retail & FMCG Congress 2020)
Pandemia zwiększyła zapotrzebowanie na produkty gospodarstwa domowego, a także artykuły higieniczne i pielęgnacyjne. Rośnie też troska konsumentów o środowisko oraz ich oczekiwanie, że biznesy będą prowadzone w sposób zrównoważony. Zmniejsza się mobilność ludzi, dom stał się bezpieczną przystanią, o którą warto lepiej zadbać – mówił Gabriel Ragy, prezes zarządu Procter&Gamble CEE, podczas Retail & FMSG Congress 2020.

– Z punktu widzenia firmy Procter&Gample obecnie na rynku obserwujemy szereg doniosłych zjawisk. Po pierwsze, znacznie wrosła w oczach konsumentów ważność kategorii produktów do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 09:20
StoryEditor
Zniesienie zakazu handlu w niedziele? Połowa osób pracujących przy kasach jest przeciw, ale…
Połowa kasjerów i kasjerek jest przeciwna całkowitemu zniesieniu zakazu handlu w niedziele, podczas gdy 45 proc. odpowiada się za tym rozwiązaniem (fot. Aldi Polska)
Połowa kasjerów i kasjerek jest przeciwna całkowitemu zniesieniu zakazu handlu w niedziele, podczas gdy 45 proc. odpowiada się za tym rozwiązaniem. Jednak przy założeniu, że osoby pracujące przy kasach dostawałyby podwójne wynagrodzenie za pracę w niedziele, odsetek zwolenników zniesienia zakazu rośnie aż do 69 proc. – wynika z badania przeprowadzonego przez UCE Research dla serwisu onet.pl.

Na pytanie: "Czy zakaz handlu w niedziele powinien być całkowicie zniesiony?" 25 proc. ankietowanych udzieliło odpowiedzi "zdecydowanie nie" a kolejne 25 proc. "raczej nie".

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 08:33
StoryEditor
Grupa Pepco chwali się wzrostami po pierwszym półroczu roku finansowego. Zysk w górę o 20 procent. To efekt ekspansji
Sklep sieci Pepco (fot. Shutterstock)
Pepco Group miało po pierwszym półroczu roku finansowego 2023/24 rekordowe 3,2 mld euro przychodu. Wynik LfL to już jednak inna bajka.

Wspomniane przychody były wyższe o 13,8 proc, w stosunku rocznym przy zmiennych kursach wymiany i 11,1 proc. przy kursach stałych. Przełożyło się to na zysk brutto na poziomie 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 23:18