21.06.2020 / 09:52
StoryEditor

Popyt na wołowinę pod negatywnym wpływem Covid-19

(fot. Changyoung Koh/Unsplash)
W ostatnich miesiącach doszło do silnego spadku cen skupu bydła, który wynikał z problemów z eksportem mięsa spowodowanych pandemią Covid-19. Negatywna dla polskiego eksportu była jego struktura, gdzie wśród głównych importerów polskiej wołowiny znajdują się kraje o największej liczbie zakażeń, czyli Włochy, Hiszpania i Wielka Brytania – wskazują analitycy banku Credit Agricole.

Popyt na wołowinę został szczególnie silnie dotknięty skutkami pandemii ze względu na jego wysoką elastyczność dochodową, jak również wysoki udział kanału HoReCa (hotele, restau...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 16:16
StoryEditor
French Touch 2025. Sieć Carrefour powraca jako partner promowania francuskich produktów nad Wisłą
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, sales development director w Carrefour Polska

W październiku 2025 roku odbędzie się 11. edycja wydarzenia French Touch – La Belle Vie!, która połączy szeroko zakrojoną akcję handlową z wydarzeniem artystycznym w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. W akcję zaangażowało się wiele marek FMCG.

French Touch to nie tylko wydarzenie kulturalne, ale również akcja handlowa, która potrwa przez cały październik. W wielu sklepach w całym kraju promowane będą francuskie marki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 14:21
StoryEditor
Żabka tworzy nowe stanowisko ze względu na rosnące znaczenie obcokrajowców we franczyzie sieci
funkcję konsultanta ds. wsparcia obcokrajowców w sieci Żabka objął Artem Pisariev

Sieć sklepów Żabka rozwija się dynamicznie – obecnie działa już blisko 11 800 placówek franczyzowych w całej Polsce. Wśród ponad 10 tys. franczyzobiorców rośnie liczba przedsiębiorców pochodzących z zagranicy – jest ich już prawie tysiąc. Najwięcej stanowią obywatele Ukrainy, ale swoje sklepy Żabka prowadzą także przedsiębiorcy z Białorusi, Bułgarii, Kazachstanu, Uzbekistanu czy Rumunii. Aby ułatwić im rozwój biznesu w Polsce, Żabka powołała nowe stanowisko – Konsultant ds. Wsparcia Obcokrajowców.

Franczyza Żabki coraz bardziej międzynarodowa

Od września br. funkcję konsultanta ds. wsparcia obcokrajowców w sieci Żabka objął Artem Pisariev – franczyzobiorca i ambasador ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 06:13