25.10.2022 / 16:51
StoryEditor

Skandal z dostawcą Lidla w roli głównej. Aktywiści publikują drastyczne nagranie, sieć zabiera głos

Produkcja kurczaków/zdjęcie ilustracyjne (fot. Shutterstock)
Grupa organizacji walczących o prawa zwierząt opublikowała drastyczne nagrania z fermy niemieckiego dostawcy drobiu do sieci Lidl. W materiale wideo widać, że kurczaki przechowywane są w niehigienicznych warunkach, cierpią, a zwłoki zwierząt nie są usuwane. Nagrane zostały nawet zachowania kanibalistyczne. Lidl zabrał już głos w tej sprawie.

Wideo pokazujące to, co działo się u dostawcy Lidla, zostało opublikowane jednocześnie przez szereg organizacji (z wielu krajów) walczących o prawa zwierząt, w tym przez stowarz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 17:33
StoryEditor
Polacy największymi materialistami w Europie. Zobacz, co jeszcze wynika z najnowszego badania Bain & Company
Odsetek Polakó deklarujących, że ich budżet wystarcza wyłącznie na pokrycie podstawowych potrzeb, wzrósł z 26 proc. w październiku 2024 r. do 28 proc. obecnie - wyniak z badania firmy Bain & Company (fot. Shutterstock)

Polacy, podobnie jak inni Europejczycy, ograniczają wydatki. Tym, co różni ich od Niemców, Anglików, Francuzów, Włochów i Hiszpanów, jest podejście do tego, na co oszczędzają – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Bain & Company.

Badanie firmy Bain & Company, przeprowadzone wśród respondentów z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii oraz Polski, pokazuje, że sytuacja gospodarstw domo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 09:00
StoryEditor
Polacy szturmują Biedronkę i Lidla. Mocny wzrost ruchu w dyskontach!
Ruch w dyskontach mocno wzrósł (fot. BartlomiejMagierowski/Shutterstock)

W trzecim kwartale br. ruch klientów wzrósł rok do roku w dyskontach i supermarketach - odpowiednio o 11,2 proc. i 5 proc. Z kolei spadł w hipermarketach i sieciach convenience - o 0,4 proc. i 0,3 proc. Unikalnych klientów przybyło w dyskontach i sklepach convenience - po 0,1 proc. rdr. Mniej odwiedzających odnotowały hipermarkety i supermarkety - spadki wyniosły odpowiednio 3,4 proc. i 1,5 proc.

Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud zrealizowanego we współpracy z UCE Research, widać wyraźne różnicowanie się dynamiki ruchu pomiędzy poszczególnymi forma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 16:31