Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

30.06.2016 / 21:16
StoryEditor

Produkcja wódki w Rosji wzrosła o 30 procent.

(materiały własne)
W kwietniu br. produkcja wódki w Rosji nagle wzrosła rok do roku o 30 procent, a w maju o 29 procent. Jak podaje gazeta.pl za "Wiedomosti" skokowy wzrost produkcji wódki rok do roku jest związany z nalotami przeprowadzonymi w lutym 2016 r. przez Federalne Służby Bezpieczeństwa w towarzystwie poborców podatkowych na szereg nielegalnych fabryk wódki na Kaukazie Północnym.

Nielegalnie produkowany alkohol stanowił przed nalotami 20 procent rynku. Niezapłacone podatki przez 11 nielegalnych fabryk to 24 mln rubli, podają "Wiedomosti". Kontrole w Ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 56% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 22:08
StoryEditor
Brian Olesen, Netto: Polski rynek jest brutalny, ale potencjał ma ciągle ogromny

Netto chce mieć 1000 sklepów w Polsce do 2028 r., a to oznacza, że w ciągu trzech lat sieć ma się powiększyć o ponad 300 nowych sklepów. Dyrektor generalny Brian Olesen podkreśla, że polski rynek detaliczny jest brutalny, ale także pełen możliwości i ma ogromny potencjał. Jego zdaniem to właściwy moment, aby skalować biznes w Polsce.

Netto stawia na Polskę jako kluczowy rynek rozwoju

Duńska sieć dyskontów Netto, należąca do koncernu Salling Group, uznała Polskę za najważniejszy kierunek ekspansji na najbli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 05:07
StoryEditor
Rynek FMCG w Polsce będzie rósł. Co i jak bardzo go napędzi?
Analitycy ASM Group prognozują, że rynek FMCG w Polsce w najbliższych latach nadal będzie rósł w tempie 4-5 proc. rocznie (fot. Shutterstock)

ASM Group prognozuje 4-5 proc. wzrost rynku FMCG w Polsce rocznie. Eksperci podkreślają też, że kluczowym obszarem pozostaną ceny, które będą miały znaczenie zarówno dla konsumentów, jak i dla sieci handlowych.

Analitycy ASM Group prognozują, że mimo niewielkiego obniżenia nastrojów konsumenckich w ostatnich miesiącach, rynek FMCG w Polsce w najbliższych latach nadal będzie rósł w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 05:00