Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

30.06.2016 / 21:16
StoryEditor

Produkcja wódki w Rosji wzrosła o 30 procent.

(materiały własne)
W kwietniu br. produkcja wódki w Rosji nagle wzrosła rok do roku o 30 procent, a w maju o 29 procent. Jak podaje gazeta.pl za "Wiedomosti" skokowy wzrost produkcji wódki rok do roku jest związany z nalotami przeprowadzonymi w lutym 2016 r. przez Federalne Służby Bezpieczeństwa w towarzystwie poborców podatkowych na szereg nielegalnych fabryk wódki na Kaukazie Północnym.

Nielegalnie produkowany alkohol stanowił przed nalotami 20 procent rynku. Niezapłacone podatki przez 11 nielegalnych fabryk to 24 mln rubli, podają "Wiedomosti". Kontrole w Ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 56% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 15:32
StoryEditor
Arhelan ma nowego dyrektora marketingu. Kto nim został?
Sklep sieci Arhelan (fot. mat. prasowe)

Nowym dyrektorem marketingu w sieci Arhelan został Marcin Oksztulski, który wcześniej pełnił stanowisko wicedyrektora ds. marketingu i handlu e-commerce w Energo, gdzie rozwijał strategie sprzedaży online.

Marcin Oksztulski jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, ukończył Executive MBA na Politechnice Białostockiej, a obecnie poszerza wiedzę na studiach podypl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 13:21
StoryEditor
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki. Kto został jej przewodniczącym i jakie cele stawia organizacji?
Krzysztof Liegman, przewodniczący Rady Franczyzobiorców Żabki i Damian Rybak, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców Żabka Polska (fot. materiały prasowe)

Żabka ogłosiła skład nowej Rady Franczyzobiorców, która przez najbliższe dwa lata będzie reprezentować interesy współpracujących z siecią przedsiębiorców. To ciało doradcze działa od 2011 roku. Co znalazło się w planach Rady w nowej kadencji i kto został przewodniczącym?

Pod koniec I kwartału 2025 roku powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki. To piętnastoosobowy organ, wyłaniany co dwa lata w bezpośrednich wyborach, ma reprezentować interesy w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 11:45