Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

16.08.2022 / 12:54
StoryEditor

Stock Polska chce podwoić skalę swojego biznesu. Firma ma trzy pomysły na rozwój

Marek Sypek: Udział marek własnych w polskim rynku wódki nie przekracza 1 proc. podczas gdy w Niemczech czy Szwajcarii dochodzi do 30 proc. (materiały prasowe)
Marek Sypek, dyrektor generalny Stock Polska, ujawnia ambitne plany rozwoju firmy po tym, jak została wycofana z londyńskiej giełdy i przejęta przez fundusz CVC – relacjonuje „Puls Biznesu”.

Marek Sypek, dyrektor generalny Stock Polska, opracował szczegółowe plany rozwoju firmy do 2025 r. Jednym z pierwszych zaplanowanych działań jest akwizycja Polmosu Biel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
14.12.2025 / 16:03
StoryEditor
Biedronka pod presją! Związkowcy dokręcają przed świętami śrubę handlowemu gigantowi
Bedronka (fot. Shutterstock)

W grudniu br. po raz pierwszy dzień wigilii Bożego Narodzenia będzie wolnym dniem od pracy w handlu spożywczym. Po wygranej walce o wolną Wigilię związkowcy z Biedronki nie składają broni. „Solidarność” protestuje przeciwko wydłużonym godzinom pracy sklepów 22 i 23 grudnia i zapowiada skargę do Państwowej Inspekcji Pracy. Pracownicy alarmują, że wyjdą z pracy grubo po północy, a grafiki zostały zmienione w ostatniej chwili.

Sklepy do 1 w nocy i od 5 rano. Związkowcy mówią: to uderza w pracowników

Decyzja o wydłużeniu godzin pracy sklepów Biedronka w dniach 22 i 23 grudnia wywołała sprzeciw zwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 14:44
StoryEditor
Jakie napoje wybierają młodzi konsumenci? Ich wybory mogą zaskoczyć
(fot. Shutterstock)

Zwyczaje napojowe młodzieży od lat budzą zainteresowanie nie tylko rodziców, lecz także branzę handlową. Najnowsze wyniki Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna pokazują, że preferencje nastolatków nie zawsze idą w parze z ich codziennymi wyborami. Co sprawia, że to, co lubiane, nie zawsze znajduje odzwierciedlenie w praktyce?

Listopadowe badanie z 2025 r. objęło młodzież w wieku 13-17 lat i miało na celu ustalenie, po jakie napoje nastolatkowie sięgają najchętniej oraz jakie piją najczęściej. Wyniki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 10:57